Voi VIT** ""lääkärit""!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt se idiootti lopetti mun kipulääkkeet kaikkia ja alotti mulle parkinson ja reumalääkitykset!!!!! :headwall: |O :headwall:

Kilppariarvot oli liian alhaset, mutta rouva päätti et mulla on saatana reuma!!!! Ja vittu parkinsontauti!!! Kyllä mulla kiehuu!!!

No illalla lanssilla sairaalaan ja varmaan kohta mieskin saa potkut kun aina töistä kesken kaiken pois!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistäs tiiät ettei oliskin reumaa?
No esimerkiksi siitä, että mulla on niin paljon oireita joista yksikään ei viittaa reumaan! Ainut mikä viittaa on lihaskipu. Reumassa lihaskipu on vartalon lähellä olevissa lihaksissa, eli reisissä ja hauiksen kohdilla. Mulla lihakset kipuilee juuri polvien alapuolelta ja sormista ylöspäin, ei hauiksesta.
 
Arew
Ei kai kukaan lääkäri noin vain päätä, ett joku sairaus on. Mihin tutkimustuloksiin diagnoosisi perustuvat? Yhtä aikaa voi olla sekö kilpirauhasen vajaatoiminta että nivelreuma että vaikka Parkinsonin tauti, eihän ne toisiaan poissulje mitenkään. Eikä pitkäaikaissairauksissa ole kummakaan, että lääkityksiä välillä vaihdetaan.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mikä sulla sitten on, siis omasta mielestäsi?

Ja miksi mies joutuu olla pois töistä?
Jos vaikka perheessä on lapsia ja äiti lähtee ambulanssilla sairaalaan. Eiköhän se isä joudu tuleen kotiin.. Oisko näin??
 
pk
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mikä sulla sitten on, siis omasta mielestäsi?

Ja miksi mies joutuu olla pois töistä?
Jos vaikka perheessä on lapsia ja äiti lähtee ambulanssilla sairaalaan. Eiköhän se isä joudu tuleen kotiin.. Oisko näin??
Joo, en tajunnut että ap koko ajan joutuu olemaan sairaalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mikä sulla sitten on, siis omasta mielestäsi?

Ja miksi mies joutuu olla pois töistä?
Miehen on pakko tulla töistä pois jos tulen sairaalakuntoon, koska en voi lanssiin lapsia mukaan ottaa.

Mulla on selvät kilpparioireet tai äitini fibron olen huonolla tuurilla perinyt.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistäs tiiät ettei oliskin reumaa?
No esimerkiksi siitä, että mulla on niin paljon oireita joista yksikään ei viittaa reumaan! Ainut mikä viittaa on lihaskipu. Reumassa lihaskipu on vartalon lähellä olevissa lihaksissa, eli reisissä ja hauiksen kohdilla. Mulla lihakset kipuilee juuri polvien alapuolelta ja sormista ylöspäin, ei hauiksesta.
reumaakin on erilaista.
 
vieras
Lanssilla sairaalaan???? Olet jo niin päättänyt? Ensinnäkin useilla samoilla lääkkeillä voidaan hoitaa muitakin oireita, kun mihin se varsinaisesti on määrätty. Toiseksi, taidat olla pahasti koukussa kipulääkkeisiisi, kun noin pisti kiehuttamaan, kun ne lopetetaan. Tästä syystä on myös hyvä, että lääkkeitä välillä vaihdetaan, ennen, kun syntyy suurempi toleranssi...
 
hetkinen
Siis onko sulla todettu parkinson ja reuma?
Ei kai niitä tosta vaan joku lääkäri "päätä"?
Olet siis itse päättänyt että sulla kilpparin vajaatoiminta etkä hyväksy muita dg?
 
pk
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mikä sulla sitten on, siis omasta mielestäsi?

Ja miksi mies joutuu olla pois töistä?
Miehen on pakko tulla töistä pois jos tulen sairaalakuntoon, koska en voi lanssiin lapsia mukaan ottaa.

Mulla on selvät kilpparioireet tai äitini fibron olen huonolla tuurilla perinyt.
Kyllä kai ne kilppariarvot on katottu, oliko hyvät?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mikä sulla sitten on, siis omasta mielestäsi?

Ja miksi mies joutuu olla pois töistä?
Miehen on pakko tulla töistä pois jos tulen sairaalakuntoon, koska en voi lanssiin lapsia mukaan ottaa.

Mulla on selvät kilpparioireet tai äitini fibron olen huonolla tuurilla perinyt.
Oireet? Eli sitä ei ole tutkittu ja diagnosoitu? Olet vain itse päättänyt niin? Ja eikös fibrokin ole jokin sortin reumasairaus? Siksi kait lääkäri haluaa kokeilla reumalääkitystä...
 
Ne kilppartiarvot oli liian alhaset.
Paskaako mä tänne kirjotan, kun ette te koko tarinaa tunne, joten luulosairauden ja lääkeriippuvuuden huutelijat saa mun puolesta hypätä kerrostalon katolta ja maata siinä pari vuotta miettimässä mitä se oikee kipu on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lanssilla sairaalaan???? Olet jo niin päättänyt? Ensinnäkin useilla samoilla lääkkeillä voidaan hoitaa muitakin oireita, kun mihin se varsinaisesti on määrätty. Toiseksi, taidat olla pahasti koukussa kipulääkkeisiisi, kun noin pisti kiehuttamaan, kun ne lopetetaan. Tästä syystä on myös hyvä, että lääkkeitä välillä vaihdetaan, ennen, kun syntyy suurempi toleranssi...
Mä nyt satun stn tietämään miten käy kun oireet on olleet eilisillasta asti niin kovat, etten taida enää tätä iltaa kestää!
 
metsänpeitto
Eikö fibro lasketa reumaattisiin sairauksiin, sitähän kutsutaan pehmytkudosreumaksi?

Ja toiseksi, voi olla oireita jotka ovat samankaltaisia kuin jonkun sairauden oireet, mutta se ei tarkoita että se sairaus olisi se oikea diagnoosi. Lääkäri tekee kokonaisuuden perusteella arvion siitä, että mitä lääkitystä kokeillaan tai mitä ehdotetaan diagnoosista.
 
åå
Sun tapaustasi en tunne, mutta ei siinä ole mitään hävettävää jos jää kipulääkekoukkuun pahojen kipujen vuoksi. Jos oikeasti kärsii tosi pahoista kivuista, jää helposti koukkuun, koska joutuu syömään niin vahvoja lääkkeitä säännöllisesti.
Lääkkeitä on hyvä vaihtaa välillä, jotta koukkuun jäämisen riski pienenisi ja toisaalta jos syö liian kauan samoja lääkkeitä voi niiden teho lopulta heiketä.

Parkinsonin taudin lääkkeitä määräätään muuteen moniin muihinkin sairauksiin kuin vain parkinsoniin.

Toivottavasti sulle löydetään oikeat diagnoosit ja sopiva lääkitys, jos sellaista tarvitset. :hug:
 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Eikö fibro lasketa reumaattisiin sairauksiin, sitähän kutsutaan pehmytkudosreumaksi?

Ja toiseksi, voi olla oireita jotka ovat samankaltaisia kuin jonkun sairauden oireet, mutta se ei tarkoita että se sairaus olisi se oikea diagnoosi. Lääkäri tekee kokonaisuuden perusteella arvion siitä, että mitä lääkitystä kokeillaan tai mitä ehdotetaan diagnoosista.
tätä mäkin epäilen. että se parkinsonin lääkitys on alotettu sen vuoksi että se toimii myös muihin ongelmiin.

ap:lle kovasti voimia kestää kipujaan, on varmasti yhtä helvettiä :hug: joko sä olet edes saanu nukuttua kivuiltas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistäs tiiät ettei oliskin reumaa?
No esimerkiksi siitä, että mulla on niin paljon oireita joista yksikään ei viittaa reumaan! Ainut mikä viittaa on lihaskipu. Reumassa lihaskipu on vartalon lähellä olevissa lihaksissa, eli reisissä ja hauiksen kohdilla. Mulla lihakset kipuilee juuri polvien alapuolelta ja sormista ylöspäin, ei hauiksesta.
mun isällä reuma kivut oli nivelien kohdalla..riippuu kai mikä reuma kyseesä,eikö sitäkin oo erilasia,en tiiä..
 

Yhteistyössä