Voihan rotta! (Tai ainakin biiri...)

Jeps, eteisen komerossa on sitten järjetön kasa kutterin purua ja mä en keksi sille muuta selitystä, kun että hiiret on seinänrosta sitä tuoneet. Minkä h**vetin takia se on tarvinnu sinne keskelle komeron lattiiaa kantaa:kieh:
JOlklain hyllyllä on asitten kasa hiiren paskaa ja kauran kuoria, että ehtiväisiä kavereita...ja mä kun olin suunnitellu aloittavani joulusiivouksen keittiönkaapista, mutta kai se on tyhjennettävä toi ensin, mitähän kaikkea sieltä viellä löytyykään, kun tyhjentää sen -nuo näkyi ovea avaamalla ja oli ilmaantunu parissa päivässä!
 
hellsbells
Meillä on vanha talo (-40-luvulla rakennettu), kyllä saa olla tarkkana ettei hiiret valtaa kämppää. Sillon kun tähän muutettiin niin hiiret oli todella julkeita ; keskellä kirkasta päivää kaivautuivat koloista juoksentelemaan olkkariin, kun istuttiin telkkaria katsomassa.
Kissa meillä on, se niitä tuolla pihalla nappaa minkä kerkee. Pikkuhiljaa tässä ollaan koloja tilkitty ja loukkuja viritelty. Vintillä ne nykyään enimmäkseen rapistelee, kai ne on tajunneet että keittiön kaapit on ansotettu melkosen hyvin.
 
Meillä ei yhtenä talvena ollu kissaa ja se oli kyllä karmivaa!
Hiiret tosiaan juoksi olkkarissa jalkojen yli kun katto telkkaria! Lankakorista löyty hiirennahkoja, kun myrkytetyt ja kuivuneet hiiret oli päätyny sinne... Onneks nyt on 4 kissaa, ne kyllä pitää hiiret aika hyvin loitolla jo pelkällä olemassaololla, mutta nyt ne oli tosiaan tehny jonkun hyökkäyksen -kaappiin, kun sisälle ei voi kissojen pelossa tulla :D!
 

Yhteistyössä