Voihan ylipainoiseksi sanoa

  • Viestiketjun aloittaja Kati
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.

Ja kysymykseen, en ehkä sanoisi muutenkaan pyöreä, vaan kookas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.

Ja kysymykseen, en ehkä sanoisi muutenkaan pyöreä, vaan kookas.
näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.

Ja kysymykseen, en ehkä sanoisi muutenkaan pyöreä, vaan kookas.
näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/
En mä ainakaan hauku laihoja, joten odotan että ei myöskään mua haukuta painon takia. Tasapuolista, eikö vain?
 
joku vaan
mun mielestä ei oikein voisi sanoa enää pyöreä. Kyllä jos BMI on 32, niin voisi sanoa, että on lihava. Anteeksi vain, jos palautan jonkun maanpinnalle, mutta niinhän se on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.

Ja kysymykseen, en ehkä sanoisi muutenkaan pyöreä, vaan kookas.
näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/
En mä ainakaan hauku laihoja, joten odotan että ei myöskään mua haukuta painon takia. Tasapuolista, eikö vain?
en minäkään hauku ketään.mutta valitettavasti ihmiset haukkuu toisiaan :/ ja laihojen arvostelu on "salllitumpaa" kuin lihavien...
 
Miia
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
mun mielestä ei oikein voisi sanoa enää pyöreä. Kyllä jos BMI on 32, niin voisi sanoa, että on lihava. Anteeksi vain, jos palautan jonkun maanpinnalle, mutta niinhän se on!
Niin onhan tuo lihava, mutta huomaa sinäkin kuinka paljon on pituutta, että ei näytä varmasti niin läskiltä kuin esim 160 cm
 
ääti
lihava.mutta kaikki on katsojan silmissä ja miltä itseltä tuntuu.jos tunnet itsesi hyväksi tossa koossa niin ok.jos ahdistaa niin laihduta.ei kannata miettiä mitä muut ajattelee vaan miltä itsestä tuntuu.itse olen 167cm pitkä ja tokan lapsen jälkee paino ei pudonnutkaan itsestään vaan tysähti 58kg.kaikki sanoo,et normaali,mutten en tunne itseäni tässä kehossa joka on tottunu olee 51kg nuorimmainen on kohta kolme en pidä kiirettä.enkä ole ikinä laihduttanu,mutta ehkä sen teen että voin itse olla tyytyväinen.ja se on tärkeintä jos pysyy kohtuus rajoissa,eikä ole sairautta anoreksiaa,bulimiaa tai liika syöntiin herkkä..
 
Janna
Mä olen tällä hetkellä mitoissa 179 cm ja 108 kg. Teen elämäntapa muutosta, olen laihtunut nyt 6 kg 2 vk. Mutta ylipainoinenhan olen, mutta en kyllä millään possulta näytä. Olen näyttävä hyvännäköinen tyylikäs nainen, vaikka ylipainoo vielä on.
 

Yhteistyössä