Voiko 10v käyttää näitä?

no.. siis tottakai voi käyttää, mutta on sitten asia erikseen tahtooko että kymmenvuotias käyttää kenkiä, jotka ovat enemmänkin teineille/aikuisille. ainakin itse olen muutamaan kertaan hätkähtänyt nähdessäni tuon ikäisillä esim korkokengät tai jotain muuta asustusta joka on selvästi vanhemmille suunnattu.

muistan lukeneeni, että ihan noin pienen jalka on vielä sellaisessa kehitys/kasvuvaiheessa, että korkoa ei suositella. en muista tarkemmin, mutta jostain on jäänyt tällainen mieleen.

työssäni meillä on juuri eräät kuvaukset menossa ja mallina on myös lapsia ja kyllä ainakin me katsomme tarkasti, että lapsi pysyy lapsena eikä ole mitään ikäluokan yli olevaa vaatetusta tai muuta. muutenkin mun mielestä sääli kun tuntuu tuo lapsuus vain lyhenevän ja lyhenevän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja no :
nuo ei todellakaan ole lasten kengät. Pikkutyttöjä aletaan pukea naisiksi, ihan sairasta. Ja sitten ihmetellään tyhmänä kun kaikenmaailman ihme tyypit vahtaa...
Tiedätkös että todellisuudessa pedofiilit on kiinnostuneet niistä jotka puetaan lapsellisesti, eli pukekaa lapsenne naismaisesti jos haluatte heidät pelastaa :whistle:
 

Yhteistyössä