voiko 1v antaa

ihmettelen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:46 menni kirjoitti:
xylitol pastillin,sellasen xylibon merkkisen jos sen pilkkoo ihan pieniksi.Tyty juo paljon mehuja ja olen huolissani hänen hampaista...
miks annatte lapsille mehua...sehän on tosi pahaksi hampaille :eek: meillä poika 1v5kk ei ees suostu juomaa mehua eikä vettä et pelkäl maidol ja kahvil(hörppy toisinaan ei ees joka pvä)mennään!!eikös vesi oo paras jano juoma??
 
anu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 14:13 ihmettelen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:46 menni kirjoitti:
xylitol pastillin,sellasen xylibon merkkisen jos sen pilkkoo ihan pieniksi.Tyty juo paljon mehuja ja olen huolissani hänen hampaista...
miks annatte lapsille mehua...sehän on tosi pahaksi hampaille :eek: meillä poika 1v5kk ei ees suostu juomaa mehua eikä vettä et pelkäl maidol ja kahvil(hörppy toisinaan ei ees joka pvä)mennään!!eikös vesi oo paras jano juoma??
No sähän se vasta fiksu ootkin, jos kahvia annat...HALOO!!!
 
eiköhän
voi antaa. meille hammashoitaja jo suositteli 8kk tarkastuksessa. nyt puoltoistavuotiaalle oon antanut 1/2 pastillia päivässä. ei kannata hirveesti pieniä kun sen pitäis liueta suussa että ehtii vaikuttaa. tosin meilläkin tyttö pureksii sitä. ja tosiaan kannattaa hammastahnaa käyttää myös.
 

Yhteistyössä