voiko 6-v:n jättää kotiin yksin?

Ja miks ei vois?Mun tyttö täytti vasta 2 viikkoos itten 7 v,ja kyllä valitettavasti on aamuisin joutunut yksin lähtemään kouluun,joutuu koulun jälkeen olee 1-2 tuntii yksin ja joutuupa kerran viikossa olee yksin kun oon iltavuorossa.Hyvin pärjää.
 
No meillä 6v saattaa olla kotona yksin max 10min, kun haen tuota kakkosta kerhosta. Eskarikyyti tulee vähän miten sattuu, ja aina ei ehi kotiin, ennenku lähen hakemaan. Pärjäis varmaan pitenpäänkin, mutta ei ite oo ollu halukas jäämään yksin kotiin, joten en oo jättäny.
 
lilli
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Ja miks ei vois?Mun tyttö täytti vasta 2 viikkoos itten 7 v,ja kyllä valitettavasti on aamuisin joutunut yksin lähtemään kouluun,joutuu koulun jälkeen olee 1-2 tuntii yksin ja joutuupa kerran viikossa olee yksin kun oon iltavuorossa.Hyvin pärjää.
voi lasta!
 
Selvennykseksi kerron, että mun omat lapset on paljon pienempiä kun toi esimerkki :D
Mä kysyin tätä vain saadakseni yleistä mielipidettä asiaan :) yhdellä ystävällä on reipas 6-v joka kyllä pärjää hetken itsekseen kotona.
 
lilli
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Ja miks ei vois?Mun tyttö täytti vasta 2 viikkoos itten 7 v,ja kyllä valitettavasti on aamuisin joutunut yksin lähtemään kouluun,joutuu koulun jälkeen olee 1-2 tuntii yksin ja joutuupa kerran viikossa olee yksin kun oon iltavuorossa.Hyvin pärjää.
voi lasta!
No Älä!
kyllä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Ja miks ei vois?Mun tyttö täytti vasta 2 viikkoos itten 7 v,ja kyllä valitettavasti on aamuisin joutunut yksin lähtemään kouluun,joutuu koulun jälkeen olee 1-2 tuntii yksin ja joutuupa kerran viikossa olee yksin kun oon iltavuorossa.Hyvin pärjää.
voi lasta!
No Älä!
kyllä!
Kylläpä se joutuu meidänkin tytöt olemaan nyt alkaen 7.1 olemaan yksin kotona sekä aamusta lähtiessään kouluun että koulusta tultaessa. Usein koulu loppuu jo klo 12/ 13 ja itse pääsen töistä 16/17 aikaan, joten eipä vaihtoehtoja ole. Ei halua enää mennä iltapäiväkerhoon.
 

Yhteistyössä