voiko häämekko olla punainen mielestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja gggfd
  • Ensimmäinen viesti
gggfd
en oo naimisiin menevää sorttia mut kun röökille tohon partsille meen vastapäätä on makee punanen häämekko. kierteillä ja kapenee ylös päin ois siisti nähä lady sellases voisir
 
Muzzi
Häävieraalla punainen mekko kai perinteisesti tarkoittaa, että on käynyt hoitelemassa sulhasta. Joten sopisi symboliikaltaan modernille morsiamellekin paremmin kuin valkoinen.
 
no siis
Nooo sanotaanko että aika moni nainen ois valmis pistää mitä vaa päällensä jos mies haltioituneena ehdottaa naimisiin menoa tuossa mekossa.
sä ymmärsit ei naimisiin mut just toi punan mekko ylläs mä palvon sua en kehtaa ottaa kuvaa viel mut huomen=) hemmetti tuli ikävä jessica rabbitia=) se on kaliforniasta sähkö alal ja diggaa hyväst musast. Mies kuoli muutama vuos sitten hieno lapsi. Me aina vitsaillaan vip meiningis puheen voimal hieno cali lady indeed.
 
"Samu"
Kiinassa se on perinteinen häämekon väri. Tosin kaveri meni kiinalaisen miehensä kanssa naimisiin valkoisissa. Sielläkin aletaan länsimaalaistua. Myös Intiassa punainen on morsiamen väri, sulhanen on valkoisissaan.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Häävieraalla punainen mekko kai perinteisesti tarkoittaa, että on käynyt hoitelemassa sulhasta.
Punainen on huomiota herättävä väri. Itse suosisin tuollaisessa tilanteessa hiirenharmaata jakkupukua, jonka kanssa olisi pienikaula-aukkoinen paita. Lisäksi matalat kävelykengät. Jos olisin nielaissut, käyttäisin lisäksi tiukkaa nutturaa. Jos keissi olisi tapahtunut alle viikon ennen hääpäivää, pitäisin lisäksi koko juhlien ajan alkoholitonta linjaa ja tiiraisin paheksuvasti jokaista, joka nostaisi viinilasin.
 
nnnn
sä ymmärsit ei naimisiin mut just toi punan mekko ylläs mä palvon sua en kehtaa ottaa kuvaa viel mut huomen=) hemmetti tuli ikävä jessica rabbitia=) se on kaliforniasta sähkö alal ja diggaa hyväst musast. Mies kuoli muutama vuos sitten hieno lapsi. Me aina vitsaillaan vip meiningis puheen voimal hieno cali lady indeed.
Ei kun yritin sanoa, että vaikka nainen ei olisi ikinä ajatellut laittavansa punaista häämekkoa, niin päin vastoin laittaisi sen oikein mielellään jos mies niin haltioituneen paljon tykkäisi.
 
"whatever"
Minä en ymmärrä miksi pitäisi olla edes mekko. Ihan sama mitä on päällä kunhan itse tykkää. En koskaan pidä minkäänlaisia hameita tai mekkoja, joten en myöskään häissäni, ei kiinnosta pukeutua neitseelliseen valkoiseen kun sellainen ei mitenkään minuun liity ja en koe mielekkääksi näyttää kermakakultakaan.
 

Yhteistyössä