Voiko hiivaa hoitaa esim.maitohappokapseleilla? *tyhmä kysymys*

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä kysymys
Siis ihan niillä kapseleilla mitkä tarkoitettu suun kautta otettaviksi? Sisältävät varmaan kuitenkin samaa ainetta kuin kalliit intiimi-maitohappotuotteet? Vai mikä ero niissä on? Noita suun kautta otettavia kun on kotona ja rahavarat nyt niin finito etten pääse ostamaan apteekista noita intiimikapseleita..
 
milla
paras apu on emättimeen suoraan laitettavat maitohappobakteerit. en ole saanut oireita pois suun kautta otettavilla. kärsin reilu vuosi sitten hiivakierteestä, nyt viisaampana en käytä enää mitään canesten tuotteita...hetken hyöty ja oireet palaa, ja loppujen lopuksi limakalvot menee vaan pahemmaksi :/
 
kokeillut
Mä olen saanut alkavan hiivan helpoiten pois kun oon ruiskuttanut emättimeen maitohappotippavalmistetta. Ensin tippoina lusikkaan ja siitä kertakäyttöruiskuun, 10 tippaa päivässä ruiskuttanut kaksi-kolme päivää niin hiivaoireet häipyneet. Edullinen hoitokeino!!
 
vieras
Itse olen käyttänyt maustamatonta jogurttia (esim. bulgarialainen tai turkkilainen jogurtti) suoraan "sinne" joko sormella tai pienellä ruutalla. Muutaman päivän kuurin jälkeen hiivan oireet kadonneet :) Apteekin myrkyt ei kyllä auta kuin hetkeksi...
 

Yhteistyössä