Voiko hiivalääkitystä syödä vaikkei olisi varma onko kyseessä hiiva?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Primpalicious"
Mulle ainakin suositeltiin Sandoz Fluconazol -nimistä reseptitöntä suun kautta otettavaa lääkettä, ja tv:ssä mainostettiin jotain Difulcine -nimistä vastaavaa, pitäisi kuulema olla tehokkaita ja iso plussa jos ei "sottaa" niinkuin nuo toisesta päästä sisään laitettavat....... Onko kokemuksia näistä muilla?
 
"vieras"
Voikai. Itse soitin lääkärille ja kuvasin oireet. Odotin pääseväni testeihin koska mulla ei hiivaa ole aikaisemmin todettu. Lääkäri vaan määräs puhelinreseptillä hiivalääkkeen. Noh, ei se hiivaa ollut vaan ph-tasapaino oli järkkynyt ja lopulta tajusin itse hakea maitohappobakteerikapseleita alapäähän. Ei mulla kyllä mitään vakavia vaikutuksia tullut vaikka ne hiivalääkenapitkin vedin ensin turhaan.
 
"Maria"
[QUOTE="Primpalicious";24695475]Mulle ainakin suositeltiin Sandoz Fluconazol -nimistä reseptitöntä suun kautta otettavaa lääkettä, ja tv:ssä mainostettiin jotain Difulcine -nimistä vastaavaa, pitäisi kuulema olla tehokkaita ja iso plussa jos ei "sottaa" niinkuin nuo toisesta päästä sisään laitettavat....... Onko kokemuksia näistä muilla?[/QUOTE]

Auttaa kyllä siihen sisäiseen hiivatulehdukseen muttei kuitenkaan poista sitä ulkosynnyttymissä olevaa hiivaa. Ja, kun tuo sisäinen vain hoidetaan niin kohta leviää taas sitten hiiva myös sisäiseksi. Joten todellakin suosittelen sitä puikkoa sekä rasvaa...mielestäni ja oman kokemukseni mukaan ainoa oikeasti tehokas hoitomuoto.
 
Mulla on kyllä mennyt ohi ihan sandoz fluconazol -nimisellä uutuustuotteella, osti kun monet suosittelivat! ja oli siis 1 tabletti, suun kautta otettiin. Canestenista en ole ikinä pitänyt, tosi sotkevaa touhua...
 
hoho kyllä valetta tuo taikausko siitä että jugurtti toimisi jos on oikea hiiva kyseessä! voi ehkä tehota johonkin happamuusasteen epätasapainoon mutta helpoin ja nopein vaihtoehto on nuo suun kautta otettavat.
Onko tuo sandoz nyt joku ihan uusi kun en vielä ole nähnyt apteekissa? Eroaako miten muista esim difflucan? Luin jostain että olisi halvin suun kautta otettavista ja silti samat aineet. onko jollain tietoa onko näin?
 

Yhteistyössä