Voiko homoseksuaalisuudesta parantua?

  • Viestiketjun aloittaja NytHarmaana
  • Ensimmäinen viesti
Mieki
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Friida ja muut hullut: lukekaa raamatunhistoriaa, sieltä selviää miksi homous on raamatussa kielletty. Kiellolla haluttiin erottautua vallitsevasta kulttuurista, jossa homous oli yleistä. Lisäksi sitä että mies makaa miehen pidettiin alistamisen eleenä ja siksi sopimattomana.
Mikään ei ole hirveämpää kuin se että joku lukee raamattua suorana Jumalan puheena ihmiselle, ottamatta huomioon historiallista perspektiiviä ja sitä että se todellakin on ihmisten kirjoittama ja siksi vajavainen! Nämä "viisaat" sitten tuomitsevat kanssaihmisiään raamatun suomalla auktoriteetilla.
Häpeän olla uskova ihminen kun kuuntelen näiden "uskonveljieni" julmia, tietämättömiä ja armottomia mielipiteitä homoseksuaaleista. Todella surullista ja kammottavaa!
'
Puhut minun ajatuksiani!!
 
onnellinen äidistään
mä olen joskus puhunut vanhempieni kanssa asiasta luettuni aiemmin tällaisen keskustelun..
äitini sanoi viisaasti; "minulle on pääasia että olet onnellinen, olet sitten millainen tahansa"

kauneinta mitä äiti voi lapsestaan ajatella :)
 
Ei voi olla totta!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tästä kyllä parane. Mäkin joudun soittamaan joka aamu pomolle, että Joo-o, lesbona vieläkin heräsin. Sairausloma siis jatkuu. Mutta näin kesällä se on ihan kivaa. Talvisin on vähän tekemisen puutetta, mutta kyllä mä pärjään silti ihan kivasti.

:LOL: :LOL: :LOL:
No NYT mä tiedän miks mulle 35v. iässä myönnettiin pysyvä eläke! :flower:

:LOL:
 
Ewi
ITTE sanoisin homo seksuaalisuus kuuluu jokaisella johonkin seksuaali elämän kehitys vaiheeseen--------->>SUn pojallas on nyt vaan homo kaus= JOKa menee ohi älä kannusta sitä homouteen nyt vaan suhtaudut ihan tavallisesti niin katotaan vaan------->>HEteroks kasvaa= VOI toki olla että toi musiikki sanoo että poikas pitäs kasvaa homoks?? JOS kuitenkin muualla on tasa painosessa ympäristössä poikas= EN usko alaa pyrkii homoks
 
Markuskala
Musiikin kuunteleminen muokkaa ihmisen sielunmaailmaa ja ajattelua, sillä se on aina syntynyt jonkin hengen vaikutuksesta. Kaikki musiikki, joka ei ole syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on saastaista. Saastaisen musiikin kuunteleminen saastuttaa ihmisen. Jumalan lapset haluavat kuunnella vain musiikkia, jossa vaikuttaa Pyhä Henki.
http://markuskala.blogspot.com/2009/07/saastainen-musiikki.html
 
Voi luoja, taas lyödään raamatulla päähän ja kovaa :headwall: :headwall: :headwall: Toivottavasti ette myöskään käytä keinokuituvaatteita, harrasta seksiä kuukautisten aikana tai syö sianlihaa. Muistaakseni kaikki edellä mainitut kielletään myös raamatussa :whistle:
 
Voi jösses noita uskonjuttuja, että niilläkin pitää tätä asiaa sotkea :headwall: Sielunhoitajaa pukkaa :LOL:

Homoudesta ei voi parantua, koska mitään sairautta ei ole. Äidille asia voi olla vaikea, mutta se on vaikea myös lapselle. Ja entistä vaikeampi on, jos omat vanhemmat eivät hyväksy lastaan sellaisena kuin on.

Homoudessa ei ole mitään pelättävää ja on hyvä, että ilmapiiri on nykyisin suvaitsevampi. Varmaan on ennen ollu homoilla vaikeata mielenterveytensä kanssa, kun ei ole voinut olla sitä, miksi on syntynyt.
 
IHAN HOMONA VUOSIKYMMENET
Hämmästelen ihmisten tyhmiä vastauksia tähän peiteltyyn kysymykseen. josta kuultaa äidin huoli pojastaan. Kysymykseen vastaisin: mikäli pystyt vaikuttamaan poikasi kehitykseen on se hyvä asia. Älä kuitenkaan rakasta häntä hengiltä. Pojalle tärkeää on olla olemassa isä tai isä hahmo, joka on paikalla ja harrastaa jotain yhteistä pojan kanssa.

Mikäli hän kuitenkin suuntautuu miehiin, tärkeintä on että hänet hyväksytään ja hän on onnellinen. Mitä homomiehen elämään sitten tulee : rankkaa se tulee olemaan ja vaati vahvan psyyken. Nuoruus vuosina on varmasti helpompaa, mutta kun ikää tulee lisää, tarvitaan vakituinen partneri, elämäntoveri.

Pojan pyörittäminen psykiatreilla tekee hänestä vain ahdistuneen ja se kostautuu myöhemmin. Onnea matkaan. Elämme vain kerrran.

Noille kusipäille, jotka laukoo typeriä kommenttejaan sanon; Koettakaa elää tekin vähän, elämä on niin helvetin lyhyt.

Be happy

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Hiukka ymmärrystä äidille. Minulla on yksi hyvä ystävä joka on homo ja ihana ihminen mutta ei ole sinut homoutensa kanssa ja elämä hankalaa. Teini ei välttämättä tiedä vielä mitä on. Aika näyttä miten käy. Ymmärrän erittäin hyvin että äitiä huolestuttaa. Huolestutaisi minuakin vaikka ole sitä mieltä että homo mies on naisen paras ystävä.
Niin. Mun oli ainakin tosi vaikeaa hyväksyä ei-heterouteni juuri siksi, että kotona suhtauduttiin siihen ikävästi. Elin kaapissa todella pitkään, mutta ei musta heteroa tullut.

Vanha ketju, mutta kylläpä kiehahdin. Idiootteja löytyy maailmasta valitettavan paljon edelleen.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kurjaa kun kukaan ei ota ongelmaani vakavasti. :( Kun tulee näin arkaa asiaa kysymään ja sitten vaan pilkataan ja vittuillaan.
ei kai se mikään ongelma ole. se on hänen seksuaalinen suuntautumisensa. Ei ole sairaus. Anna rauhassa etsiä itseään ja seksuaalisuuttaan. Ja ei ole tarkoitus pilkata ja vittuilla. Ongelma taitaa olla sinun asenteesi.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kurjaa kun kukaan ei ota ongelmaani vakavasti. :( Kun tulee näin arkaa asiaa kysymään ja sitten vaan pilkataan ja vittuillaan.
ei kai se mikään ongelma ole. se on hänen seksuaalinen suuntautumisensa. Ei ole sairaus. Anna rauhassa etsiä itseään ja seksuaalisuuttaan. Ja ei ole tarkoitus pilkata ja vittuilla. Ongelma taitaa olla sinun asenteesi.
ai tää oliki jo vanhaa huttua. Ap välttämättä ole enää edes kommentoimassa.
 
Ihan homona vuosikymmenet
Alkuperäinen kirjoittaja soon paha sairaus:
homous on mielenvikaisuus ei sairaus, pitää syödä todella vahvoja lääkkeitä että siitä parantuu tai tehdä kastraatio ja ommella värkki umpeen.
Yllä olevan kirjoittajalle totean vain seuraavaa:

Tuikkaa tamppooni tuleen ja survo se hanuriisi, sillä se on ainoa säväri minkä tulet elämästäsi kokemaan.
 
Just juu
Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Just juu:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
voi parantua, itse olen eheytynyt bi-seksuaalisuudesta. :)
Jaa no toi on jo ihan eri juttu. Bi häilyy sinne tänne, homona olo on vähän toista. :)
Tykkää molemmista, ei häily. Ärsyttää nää stereotypiat.
No tarkotinkin just tuota että tykkää molemmista. Se vaan on tavallaan häilymistä.

 

Yhteistyössä