Voiko ihastunut mies käyttäytyä samoin kuin ihastunut nainen?

  • Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
ihastunut
Hakeutuu ihastuksensa lähelle, muttei osaa oikein puhua mistään ellei toinen puhu?
Vai olenkohan lukenut erästä ihmistä ihan väärin... Ihmetyttää vain ne katseet, lähelle hakeutuminen jne, mutta mitään aloitetta ei sieltä suunnalta tapahdu. Vastaa ja juttelee jos minä pidän keskustelua yllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
Hakeutuu ihastuksensa lähelle, muttei osaa oikein puhua mistään ellei toinen puhu?
Vai olenkohan lukenut erästä ihmistä ihan väärin... Ihmetyttää vain ne katseet, lähelle hakeutuminen jne, mutta mitään aloitetta ei sieltä suunnalta tapahdu. Vastaa ja juttelee jos minä pidän keskustelua yllä.

tuolla perusteella mä olen jatkuvassa mielenhäiriössä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
No tottakai voi käyttäytyä. Oletko itse kiinnostunut, jos niin oletko yrittänyt rohkaista miestä mitenkään. Hän voi olla vaan todella ujo ja epävarma.
No olen!!! :heart: ;)
En oikein ymmärrä miten rohkaista... FB:ssa ei ota kontaktia (ei oikeastaan keneenkään vaikka kavereita on toista sataa), ei painele *tykkää*-nappia jne.

Viimeeksi kun nähtiin eräässä paikassa, hän tuli aika lähelle vaikka olisi voinut asiansa kauempanakin, toisessa pisteessä hoitaa. Tervehdin iloisesti; hän joko ilahtui tai säikähti :D Sitten siihen tuli eräs hänen tuttavansa, jonka vuoksi hyvä alku tyrehtyi siihen, että hän aloitti juttutuokion tämän kanssa. Kun lähdin paikalta, sivu silmällä näin erään katseen seuraavan...

Äääh, ehkä vain kuvittelen tunteen molemmin puoliseksi :ashamed:
 
o
voi olla että ymmärsin väärin mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite?

ja ihminen voi olla ihan luonteeltansaki semmoinen ettei kummemin puhu vaikka mieli tekisi.

kysy reffeille ap! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja o:
voi olla että ymmärsin väärin mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite?

ja ihminen voi olla ihan luonteeltansaki semmoinen ettei kummemin puhu vaikka mieli tekisi.

kysy reffeille ap! :)
No siksi pitäisi, etten itse uskalla -pelkään vain nolaavani itseni :snotty:
Jos hän pyytäisin, suostuisin välittömästi! Mutta eihän hän sitä tiedä B)
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
voi olla että ymmärsin väärin mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite?

ja ihminen voi olla ihan luonteeltansaki semmoinen ettei kummemin puhu vaikka mieli tekisi.

kysy reffeille ap! :)
No siksi pitäisi, etten itse uskalla -pelkään vain nolaavani itseni :snotty:
Jos hän pyytäisin, suostuisin välittömästi! Mutta eihän hän sitä tiedä B)
höpöti pöpöti! pyydät sitä kaveriks, kahville, lenkille, tms mikä ei oo perineteistä treffiajankulua.
 
pienitytto
....minullakin on tilanne, että kun näen miestä hän hakeutuu seuraan, juttelee, kyselee, nauraa, hymyilee ja kun ollaan samassa paikassa, katseemme törmäävät, vaikka olemme kauempana toisistamme. En tiedä onko mies kiinnostunut vai ei, itse olen. Mies ei ota yhteyttä fb:ssä. Ystäväni laitto miehelle viestiä selkäni takana, sen jälkeen mies laittoi fb:ssä viestiä ja kerto, että hän on menossa paikkaan x, tulenko minä. Sinä iltana olimme jonkun verran yhdessä ja erosimme halauksin, mutta illan jälkeen miehestä ei ole taaskaan kuulunut. Nyt en sitten itse tiedä, että odotanko, että näemme taas joskus jossain vai otanko itse yhteyttä mieheen.
 

Yhteistyössä