Voiko ihminen lihoa 2 kg viidessä päivässä? :o/

  • Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
Järkyttynyt
Koska niin nyt on päässyt käymään, mulla on viime sunnuntaiaamusta noussut paino 2 kg.

Olen tämän viikon syönyt normaalia epäterveellisemmin, paljon majoneesipitoisia salaatteja ja leivänpäällyksiä ja suklaata.

Mutta 2 kg, voiko se johtua vain tuosta syöpöttelystä?

Vatsakin on vähän ummella, ajattelin sen johtuvan noista epäterveellisyyksistä, voisko sekin vaikuttaa painoon?
 

Jos paino nousee viidessä päivässä 2kg, niin kyllä se painonnousu on käytännössä nesteen kerääntymistä eli turvotusta. Läskiä ei oikein kerry kuin apaut 0,5kg/vko vaikka kuinka herkuttelisi epäterveellisillä ruuilla.
 
ap
Kiitos ihmiset! Itku meinasi päästä aamulla, kun kävin puntarilla. Takana on 12 kg laihdutusurakka ja ehdin jo ajatella, että tässäkö se on, yksi repsahdus viikko ja kaikki tulee rytinällä takaisin!

Juu, ei muuta kun ruotuun takaisin, jospa nuo kilot häipyis taas kun lopettaa herkuttelun! (Mikä onkin tosi helppo homma näin joulun alla... hehheh...)
 
Parempi olisi olla voimatta, koska mulla roikkuu pukupussissa lähes kolmensadan euron kolttu ja siihen on mahduttava uudenvuodenaattona.

Voisi kuvitella, ettei köyhyyskuurilla lihoa, mutta, mutta...miten tuntuukin että kilo kilon jälkeen vaan tulee lisää vaikken ees mitään syö? :eek:
 
ap
Täytyy alkaa vettä killittään ja syödä ehkä luumuja tai jotain, että vatsa alkais toimimaan! Ja tuo vihreä tee on varmasti kans kokeilemisen arvoinen! =)

Mulla on muuten kuukautisetkin tulossa... Joo, tää on varmaan vaan monen sattuman summa, eikä mitään oikeaa läskiä! ;)
 

Yhteistyössä