voiko käyttää jo talvikenkiä?????

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nyt meinaa pukata ongelmaa,pojalle on syksy kengät jo pienet,samoin kumpparit. Eli ei oo mitään sopivia kenkiä.
TAlvikengät on jo hankittu voisko niitä jo alkaa pitämään vai tuleeko pojalle sit talvella kylmä jalkaan kun jo nyt laittaa tommoset tosi lämpöset kengät.

Ulkona ei oo vielä pakkasta mut kylmä jo on,semmoset +3 astetta.
 
Huom
Eli pojallasi on sitten yhdet ainoat kengät käytössä lokakuusta huhtikuulle? Ei hyvä. Kyllä kenkiä pitäisi olla parit ainakin, jotta voi vaihdella. Osta vaikka lämminvuorikumpparit tms kaveriksi.

Itse en vielä laittaisi lapselle talvikenkiä jalkaan.
 
jahka ne talven kunnon pakkaset tulee, ollaan jo totuttu thän kylmään, nyt se tuntuu jotenki kylmemmältä lämpimien kelien jälkeen..meillä on talvikengät pojalla käytössä jo ja ei yhtään likaa ole kyllä.
 
ap
Niin kun en kuitenkaan viittis uusia kenkiä ostaa kun kuitenkaan ei varmastikkaan mee kauaa kun ne talvikengät saa oikeesti ottaa käyttöön.Niin enkä aatellutkan vielä laittaa villasukan kanssa vaan ilman.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Eli pojallasi on sitten yhdet ainoat kengät käytössä lokakuusta huhtikuulle? Ei hyvä. Kyllä kenkiä pitäisi olla parit ainakin, jotta voi vaihdella. Osta vaikka lämminvuorikumpparit tms kaveriksi.

Itse en vielä laittaisi lapselle talvikenkiä jalkaan.
Siis kyllä meillä talvikenkiä on kahdet. vai tarkotitko niitä?
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Eli pojallasi on sitten yhdet ainoat kengät käytössä lokakuusta huhtikuulle? Ei hyvä. Kyllä kenkiä pitäisi olla parit ainakin, jotta voi vaihdella. Osta vaikka lämminvuorikumpparit tms kaveriksi.

Itse en vielä laittaisi lapselle talvikenkiä jalkaan.
Mä olen samaa mieltä...
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Eli pojallasi on sitten yhdet ainoat kengät käytössä lokakuusta huhtikuulle? Ei hyvä. Kyllä kenkiä pitäisi olla parit ainakin, jotta voi vaihdella. Osta vaikka lämminvuorikumpparit tms kaveriksi.

Itse en vielä laittaisi lapselle talvikenkiä jalkaan.
Siis kyllä meillä talvikenkiä on kahdet. vai tarkotitko niitä?
Sitäpä juuri. Sain jotenkin kirjoituksestasi sen kuvan, että on vaan yhdet.
 
ap
Talvikengät mitä ajattelin käyttää on tämmöiset eli niissä ei ole semmosta karvavuorta vaan tuollainen paksu fleece...välissä jotain...

http://riemun.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117888811
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Talvikengät mitä ajattelin käyttää on tämmöiset eli niissä ei ole semmosta karvavuorta vaan tuollainen paksu fleece...välissä jotain...

http://riemun.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117888811
No nuo kuvan kengät ainakin näyttävät siltä, että varpaat paistuvat niissä plussakeleillä.
 
Kyllä meillä on. Kun vk-goreissa on varpaat pojalla jäässä iltakävelyretken jälkeen, niin miksi ihmeessä en lämpöisempiä kenkiä käyttäisi? Kuitenkaan talvikengissäkään ei ole ollut ongelmana, että varpaat olisivat liian kuumat...

Kyllähän minäkin käytän jo talvisaappaita :) Silloin kun korollisia saappaita haluan käyttää, muuten töissä toki pärjää tavallisilla kengillä. Ulkoillessa on pakko tunkea villasukat vk-kenkiin että pärjää.

Mikä ihmeen "jäädytä" itsesi ja lapsesi tällä palstalla on voimassa. Kaikki eivät ole kuumakalleja ja kylmempiä kelejä varten laitetaan lisää vaatetta vaan päälle :) Miksi nollassa pitäisi oletusarvoisesti aina palella periaatteen vuoksi...
 

Yhteistyössä