Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
No, sä voit laittaa kaverilles vaikka tekstarin, että sää rukoilet, ettei sen mies nää kuvia, jotka otit. ;) Eikä niit ehkä kande sille miehelle näyttää, jos se sit löis sitä naista. :(
 
hoo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
Näytät tietenkin!!!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
Näytä ihmeessä, sillä on oikeus tietää mitä muijansa touhuaa.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
Mie kyllä laittaisin kuvat sen miesystävän näytille :kieh: vitsi mikä sika sun ns. ystävä sekä mies :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
Mie kyllä laittaisin kuvat sen miesystävän näytille :kieh: vitsi mikä sika sun ns. ystävä sekä mies :eek:
Järkyttävän verenhimoisia naisia palstalla :eek: Varsinkin kun kaikilla varmasti on tiedossa miten suuri riski on kuolla henkirikoksen uhrina jos puoliso on väkivaltainen. Täällä suorastaan yllytetään ap´ta näyttämään kuvat miehelle joka melko suurella todennäköisyydellä VÄHINTÄÄN mukiloi ap´n "ystävän" sairaalakuntoon ellei jopa mukiloi mullan alle :|
 
g
Tuskinpa tekivätkään mitään, mutta tuo makailu tuolleen riittäisi jo mulle.
En kyllä kertois hänen miehelle mitään, nyrkkiä tulee ilman kertomistakin joten...
omapa on asiansa. Ei sun "ystävä" voi oikein hyvin, huomaa sen, joten...

En ihan tajua miksi halutaan että se nuijitaan kuoliaaksi, saa muutenki turpaan..g
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla:
Mitäs sä vastasit sille? :eek: Kehtaakin vielä sanoo jotain tollasta noitten touhujen jälkeen...
En mitään, jäin oikeesti :eek:
Ja sit jo olikin menossa.

Mut mä meen nyt siivoamaan ja pakkaamaan. Äitin luona ei ole nettiä eli en pääse sit enää päivittämään. Mut huomenna tuun kertoon kuinka pian saadaan asunto!
Epäilen et täs käy niin et mies nukkuu aamuun asti ja menee pokkana töihin. Eikä sit varmaan "muista" enää mitään... Kun nytkin pokkana väitti et on menny heti saunan jälkeen nukkumaan. Jotenkin sit ystävä ilman housua tunkenut itsensä hänen alleen?! joopa joo...

*heissan*
 
hisu
Ap:lle jaksamista! Uuden elämän alkuun vaan, ilman tuota sikamaista miestä!

Mä en tajua mitä täällä vaahdotaan että "et varmaan lähde kun et heti lähtenyt"?!? Ap aamulla heräsi, löysi miehensä ja sen hoidon ja nyt iltapäivällä on järjestänyt asiat itselleen ja lapselleen, pakkaillut ja menossa! Ei sitä noin vaan voi vaan kävellä tiehensä, varsinkin jos on lapsi, käytännön asiat on vaan pakko järjestää paitsi amerikkalaisissa elokuvissa! Sitäpaitsi mä sain sen käsityksen että heillä oli muitakin yövieraita, en mä kyllä jättäisi kamojani vahtimatta paitsi jos oikein hyviä kavereita olisivat!

Niin ja miehen ja hoidon "selitys" on kyllä melkein liikuttava kaikessa säälittävyydessään. Ajattelivatkohan oikeasti että menee läpi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka tuo kamala temppu heiltä onkin, on todella asiatonta laittaa toisista tuollaisia kuvia nettiin ja vielä linkittää niitä ympäriinsä!!
Ja edelleenkään noissa ei näy kenenkään kasvoja. En kyllä tiedä tunnistaisinko, vaikka kuvan tyypit tuntisinkin (ellen sitten jostain syystä olisi kyseisessä paikassa ollut tapahtumaa todistamassa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.
Et viitsisi käydä vittuilemaan. Olen itsekin kasvanut alkoholistiperheessä, joten pumpulissa kasvamisen voit mun kohdalla unohtaa. Kyllä minä tiedän, että joissain perheissä tämmöinen on arkipäivää. Eikö se ole susta sitten oksettavaa, että lapset elää tommosen keskellä?

Hyi saatana, ihan oikeasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Ja sehän on tietysti ap:n syy. Kyllähän asia kantautuu ihan varmasti hänenkin korviinsa joka tapauksessa. Ja miksei tällä miehellä ole oikeutta tietää, mitä naikkosensa puuhaa. Oli sitten väkivaltainen tai ei, ihminen hänkin on ja kyllä asia koskettaa häntäkin.
 

Yhteistyössä