Voiko miehen raiskata (yhdynnällä)?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Kannattaisi varmaan pysyä poissa jos kerran et tajua ja tiedä.
Vai pitäisikö naisten raiskaaminen olla sallittu jos emäntä sattuu olemaan märkänä valkovuodosta? Olihan se märkä joten nussia saa koska nainen on halukas? Joku kohta määkii että ei se ole halua. No tiedoksi vain, että ei ole seikokkikaan aina merkki halusta.

Mitä mä oikein nyt sanoin kun en tiedä enää itsekään :D tuohon "normi ukko" asiaan a) älä takerru yksittäisiin sanoihin ja b) tiedän että on olemassa sairaus tmv jonka takia orgasmeja tulee kymmenittäin päivässä jne niin luulen että voi olla mahdollista että tulee ilman halujakin ainakin äärimmäisissä tapauksissa. En ole alan asiantuntija, en tiedä. Tällaiset epänormaalit tilanteet pitäisi kuitenkin käsitellä yksittäin kaikki seikat huomioiden enkä siksikään lähtisi niitä tässä puimaan vaan yritin puida asiaa "valtaosan miehistä kannalta".

Lisään vielä, etä normi ukko poissulki myös nuo lääkkeet ja pistokset mielessäni.

En ole sanonut, että raiskatuksi tuleminen olisi kunnia. Tarkoitin, että jos miehen into pysyy loppuun saakka niin vaikka mies tilanteen tiedostaa niin eikö se ole (normaalisti toimivilla värkeillä) merkki halukkuudesta? Yritin kertoa selkeästi, etten asiasta näin naisena voi olla varma koska en tiedä miesten värkkien toiminnasta juuri mitään - omat kokemukseni kun pohjautuvat ainoastaan omaan aviomieheeni joka ei ole ollut kanssani haluttomasti yhdynnässä koskaan.

Henk koht en ole myöskään todistanut siemensyöksyä ilman orgasmia joten siksi ei tullut mieleen, että moinenkin on mahdollista, oletin siis että ap:n esimerkissä mies on saanut orgasmin ja myös itse puhuin nimenomaan orgasmin saamisesta kun puhuin tulemisesta.
 

Yhteistyössä