voiko mies olla noin omahyväinen p***a

hitto,kun tekis mieli hirttää munaskuukkeleista tuommoset hyypiöt :ashamed:
nyt 8kk siitä kun poikamme kuoli ja senjälkeen aloimme uudelleen seurustelemaan,aluksi kaikki menikin hyvin ja haaveissa oli vauva.no vauvaa ei kuulunut ja sitten mies alkaa mua syyttämään että mussa vikaa kun en tule raskaaksi,ja samalla syyttää että mun vika kun vauva kuoli kun en laskettuna päivänä mennyt synnyttämään jne.muutama kk sen jälkeen mies haluaa aloittaa uuden elämän yksin.muutaman päivän kuluttua haluaakin palata yhteen.sitten kaikki menee hyvin ja haaveillaan yhteisestä tulevaisuudesta.ja sitten syksllä alkaa puhumaan että haluaa muuttaa yhteen,mutta eri paikkakunnalla,n.500km päässä täältä missä nyt asutaan.sanoin että ajattelen asiaa,jatkamme yhdessä ja sitten yks kaunis ilta laittaa viestin että tulee vähän myöhässä,samana iltana myöhemmin,ettei halua jatkaa yhdessä,vaan hän muuttaa yksin loppuvuodesta.sitten pamauttaa päin naamaa ettei edes ole rakastanut mua vaan ollut mun kanssa vain sen takia kun olen ollut kiltti ja halunnut lapsen.....nyt sitten laitellut viestejä että yritä unohtaa hänet jne.ja tänään kun kaupassa näin ei edes tervehtinyt mua,vain mun lasta.ja nyt keksii vaikka mitä juttuja vanhemmille lapsilleni.esim.kuinka mä olen sanonut sille että olen löytänyt uuden miehen.kuinka oon sanonut että odotan lasta sille jne.
 
voi että.
ensiksikin , lapsen kuolemasta :hug:
ehkä mies käsittelee kuolemaa jotenkin tuollaisella oudolla tavalla ? ei kestä nähdä sinua tai tuttuja paikkoja jotka muistuttaa lapsestanne ?
 
vieras
Eikös tämä ole se sama tyyppi joka esitti koko raskausajan erilaisia tulevan syntymättömän lapsen tapaamis yms. vaatimuksia ja asuitte erossa? Muistelisin kirjoitelleeni sulle johonki tuollaiseen ketjuun :/ ennen sitä tragediaa vauvan kuolemasta.
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Joo, mies voi olla omahyväinen paska, mutta mikäs sun selitys on kun olet moista katsellut?
Ehkä se, että kun mies on tuollainen käytöshäiriöinen, hän osaa olla sitä aika salakavalasti.. Asioita ei ehkä tajua siinä tilanteessa, vaan vasta jälkikäteen...
Toi sun kommentti on typeristä typerin!

 
no jos suoraan sanon niin onneks muuttaa...mut ärsyttää kun se esim.siitä muutostakin oli jo puhunut vanhimmalle tytölle siihen tyyliin että tosiaan oltaisiin muuttamassa myös,ja siitä kertoi jo ennen kun mulle edes oli koko asiasta puhunut.samoin toisille lapsille,sitten yks kaunis päivä yksi lapseni kysyi,että muutetaanko me muka...
paras mitä sitten on,kun löysin sen kirjeenalun jota oli serkulleen kirjoittanut.tulen vauvani kanssa kaymään luonasi marraskuussa 2010(ulkomaille),kun vauvani on n.5kk.kirje oli päivätty elo/syyskuun vaihteessa tänä vuonna.kun luin niin tosiaan jo kylmät väreet nousivat pintaan,kun tosiaankaan en edes ole raskaana...
 
vieras
Tuollaisesta tyypistä kannattaa jatkossa pysyä tosi kaukana ja oikeesti katkaista välit sillä tavalla ihan kokonaan että ei vastaa/lue viestejä ja jos mahdollista niin hankkia kokonaan uusi numero. Aika kipeeltä kuulostaa ja kuulosti aikaisemminki kun oon sun ketjuja tuosta miehestä lukenu. Pysy ihmeessä mahdollisimman kaukana.
 
myös syyttänyt mua että olen pojan haudalta vienyt yhden hänen viemän nallen,ja me tultu siihen tulokseen että itse sen ottanut kun oli samana päivänä hakenut kirjoittamansa paperitkin sieltä.mulla ei kyllä mieleenkään tulisi ottaa vaikka kuinka huonot välit meillä olisi...
 

Yhteistyössä