Voiko mikään testi näyttää raskautta jo viikkoa ennen kuin menkkojen pitäs alkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;22247616:
No enpä tiedä, mutta uskallan epäillä. Mikä kiire siinä sitten on? Negaan kun ei kuitenkaan voi luottaa...
Ei ole mikään kiire. Tänään testasin ja vahvaa viivaa näytti. Menkat pitäs alkaa vasta viikon päästä. Mietin että voiko olla että olisin tullut raskaaksi jo EDELLISESTÄ kierrosta... Kuinkahan mahdollista...
 
"vieras"
Ei välttämättä, aika rajoilla on. Itselläni 4pvä ennen menkkojen alkua clearbluen testi kyllä vahva positiivinen. Olin virtsaamatta varmaan 6t ( kupla otsassa ) ja en juonut juuri mitään jotta virtsa ei laimenisi liikaa koska halusin niin kovasti tietää joko tärppäsi. Ja positiivinen oli. Voithan sitä kokeilla esim vahvasta aamuvirtsasta, mutta ei välttämättä siltikään näytä vielä mitään.
 
pööh
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt;22247613:
Mulla näytti apteekin raskaustesti.
Mulla apteekin oma ei näyttänyt plussaa vielä reilu viikko siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Apteekin testi näytti hailakan roskishaamun aamuvirtsasta, mutta samana iltana tehty predigtorin testi näytti heti selvän plussan. Näin siis esikoisesta. Toisen lapsen apteekin oma näytti plussaksi rv.7:)
 
ööh
[QUOTE="alkup.";22247630]Ei ole mikään kiire. Tänään testasin ja vahvaa viivaa näytti. Menkat pitäs alkaa vasta viikon päästä. Mietin että voiko olla että olisin tullut raskaaksi jo EDELLISESTÄ kierrosta... Kuinkahan mahdollista...[/QUOTE]

Jos vahva plussa, niin epäilisin, että alkanut jo viime kierrosta.
 
ööh
[QUOTE="alkup.";22247697]Mistä sitten saa varmuuden?[/QUOTE]
Kyllähän se kai ekassa ultrassa selviää, tai jos haluat, niin voithan tilata ajan vaikka yksityiseen ultraan, jossa voidaan tarkastaa asia.
 

Yhteistyössä