Voiko neuvolan tätiä vaihtaa? Miten?

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
Otat yhteyttä teidän terveyskeskukseen.Siellä on joku vastaava osastohoitajaa tai voi myös soittaa terveysaseman toimistoon.Ne osaavat neuvoa.Pitää täyttää joku anomus joka menee ylilääkärirlle.Onnistuu kyllä hyvin !
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
saa tietty sen vaihtaa. Sanot vaikka sille tätille ketä et halua,et haluutte vaihtaa
Sit se tietty laittaa mun papereihin että olen k-päinen asiakas ja laittaa mut vielä hirveämmälle tätille :D
Voinko itse soittaa jollekin toiselle tätille ja kysyä että päästäiskö asiakkaaksi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hehkulamppu:
Otat yhteyttä teidän terveyskeskukseen.Siellä on joku vastaava osastohoitajaa tai voi myös soittaa terveysaseman toimistoon.Ne osaavat neuvoa.Pitää täyttää joku anomus joka menee ylilääkärirlle.Onnistuu kyllä hyvin !
Voi kiitos! Teen näin! Olen jo täysin masentunut tämän neuvolatädin takia, en haluaisi nähdä ko. ihmistä enää ikinä! Pelkkä puhelimessa puhuminen sen kanssa saa minut itsetuhoiseksi :/
Että voikin olla kamalia ihmisiä ja vielä tuossa ammatissa!
 
Voi mennä hankalaksikin
Voi vaihtaa mutta varaudu siihen että saatat joutua menemään asuinkuntasi eri neuvolapisteeseen missä nykyisin käyt. Jos teillä on siis kunnan sisällä muissakin paikoissa neuvoloita kuin siinä missä nyt olette käyneet.
 
kokemus
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minä maksan itse matkat vaikka hevon kuuseen asti kunhan ei tarvitse enää mennä sen puoskaritädin luo!

Olethan antanut kyseiselle neuvolatädille face to face palautetta? Tai siis tyhmä olet jos et ole antanut palautetta asioista mitkä on niin pahasti pielessä että pitää tätiä vaihtaa
 
Ninni
Me vaihdettiin just omaa terv.keskuslääkäriä siistä syystä että;harvoin paikalla ja meillä 3 lasta jotka sairastelevat,on käyttäytynyt epäasiallisesti 2 kertaa mm.kiroilut ja kohdellut lapsia rumasti.Saatiin eri lääkäri,neuvolatäti pysyi samana.
Eli on olemassa kaavakkeita joilla saa vaihdettua hoitajan+lääkärin,en usko että pelkkä puhelinsoitto riittää,pitää olla ylilääkärin lupa.
 
Ap
Tilanne on siis tämä että olen rv 30 ja minulla on ollut yksi neuvolalääkäri enkä ole käynyt kahteen kuukauteen neuvolassa.
Pissanäytettä ei ole otettu kertaakaan jne.
Tätiä ei kiinnosta minun eikä lapsieni hoito ollenkaan. Poikani on odottanut aikaa lääkärille jo yli 6kk kun täti ei saa aikaiseksi :/
 

Yhteistyössä