Voiko oireettomana plussata?

Otsikko kertookin kaiken eli voiko täysin oireettomana plussata IVF/ICSI/PAS:n jälkeen?

Tätä olen nyt täällä pohtinut, kun meneillään on pp9 PAS:ssa. Kaksi keskinkertaista/hyvää alkiota siirretty, eikä lähes koko piina-aikana ole ollut juuri mitään sen ihmeempiä oireita. Lugeja ja Zumenoneja käytän, mutta edes ne eivät tunnu aiheuttavan mitään oireita.

Onko kellään lapsettomuushoidoista raskautuneella kokemusta siitä, ettei olisi ollut juuri minkäänlaisia oireita ja silti olisi + pärähtänyt testiin?

Kati pp9
 
Muistatkos mut?!? Oltiin samassa Ovulaation induktio pinossa lapsettomuuspuolella. Mullahan oli oireeton plussaus, ainoa oire mitä oli niin 14pv ovulaation jälkeen alkoi masussa silloin tällöin vihloa ja siksi en tajunnut tehdä raskaus testiäkään vasta kun 3 viikkoa oviksesta. Mullahan lääkkeinä oli: metformin jatkuvana käytössä, clomifen kp 3-7, pregnyl oviksessa, prednisol oviksesta eteenpäin ja lugestron loppukierrossa. Ja ei mitään oireita, mutta yhtä oireettomana mennään vieläkin eli rv 38 menossa ja harkkasuppareita lukuunottamatta ei ole ollut mitään raskausvaivoja/oireita koko aikana, masun kasvusta ja hyperaktiivisesta liikkeistä tietää että tomera tyttö tulossa, mutta muusta ei tietäisi että raskaana ollaan ;) Toivottavasti plussaat!!! :hug:
 
Joo, toki muistan sut Malttamaton. Olenkin aina silloin tällöin miettinyt, mitä sulle kuuluu. Ihanaa, että sun raskaus on jo noin pitkällä ja kaikki on mennyt alkuvaikeuksien jälkeen hyvin.

Meillä on nyt tosiaan yritystä takana jo 2 v. ja tämän vuoden puolella tehtiin tammikuussa eka IVF ja nyt maaliskuussa PAS, jonka tulokset selviää ensi viikolla. Mulla kans ollut viimeisimmäksi käytössä metformin, luget ja zumenonit. Kunnon oireita ei tosiaan tunnu ilmaantuvan, ei raskautumisesta johtuvia tai myöskään lääkkeistä. Toki joitakin aivan pieniä vatsatuntemuksia on ollut, mutta se tässä huolestuttaakin, että voiko tosiaan näin "oireettomana" ylipäänsä plussata? Kyllähän sitä monet ovat olleet tosiaan vailla mitään sen ihmeempiä oireita, mutta jotenkin sitä vaan haluaisi uskon vahvistusta, että plussaaminen on tällaisessa tilanteessa mahdollista.
 
Jep. Mä tein testinki vasta kp37, en olis ikipäivänä uskonut plussaa kun ei ollut oireita einiinmitään! Odotin vaan menkkoja saapuvaksi, koska ne normaalit ilmavaivat ym. menkkaoireet jylläsi päällä niinku viimestä päivää. Tsemppiä, ja hurja plussatuulen puhuri sinne suuntaan!
 
Kiitti sullekin vastauksesta, Gardenia! Aika monilla tuntuu olevan ennen plussaamista edes jonkinmoisia menkkaoireita. Mulla ei oo oikeastaan edes niitäkään...

Löytyykö vielä kokemuksia oireettomilta plussaajilta? Mielelläni kuulisin.
 

Yhteistyössä