Voiko olla mahdollista että ihminen ei ymmärrä rokotusten perimmäistä ajatusta?

Tietty jos on joku kehitysvamma tai aivovaurio niin tilanne on toinen. Taudit häviää koska rokottamalla estetään ihmisiä sairastumasta. Rokotukset yleensä lähinnä silloin kun saavutetaan laumaimmuniteetti. Siksi rokotteiden ottaminen on tärkeää vaikka esimerkiksi jäykkäkouristusta on nykyään 1-2 tapausta vuodessa.
 
vierailija
Paitsi että sika- ja koronarokotukset olivat ihmiskunnan suuria virheitä. Lukemattomat asiantuntijat vaativat koronarokotusten lopettamista. Niistähän on tullut huomattavasti paljon enemmän ongelmia kuin tuosta toisesta

-rokottamaton ja k-taudiltakin säästynyt-
 
vierailija
Tuntuu todellakin olevan niin, että on ihmisiä, joilla ei ole mitään käsitystä miten rokotteet toimivat, mikä on niiden merkitys ja mitä sairauksia rokotteilla voidaan estää. Ei tunnu olevan edes sen vertaa uteliaisuutta, että hakisi tietoa ja opiskelisi asiaa.
 
vierailija
Paitsi että sika- ja koronarokotukset olivat ihmiskunnan suuria virheitä. Lukemattomat asiantuntijat vaativat koronarokotusten lopettamista. Niistähän on tullut huomattavasti paljon enemmän ongelmia kuin tuosta toisesta

-rokottamaton ja k-taudiltakin säästynyt-
Ei ole tullut koronarokotteista ongelmia. Lue uutisia äläkä salaliittosivustoja. Ja kantakaa joskus vastuu sanomisistanne. Esim. nyt kun kaikkien rokotettujen pitäisi alkuperäisen väittämän mukaan olla steriilejä ja näin ei olekaan, on ihan ok myöntää olleensa väärässä ja tulleensa aivopestyksi. Ja on ihan ok tunnustaa, että se sivusto jolla tuotakin paskaa levitettiin ei ollutkaan asiallinen tietolähde. Siis ei niin, että muuten se oli tietenkin täysin asiallinen, vaan että se ei missään vaiheessa ollut asiallinen, vaan levitti paskaa. Eikä sitä olisi kannattanut lukea.
 
vierailija
Tuntuu todellakin olevan niin, että on ihmisiä, joilla ei ole mitään käsitystä miten rokotteet toimivat, mikä on niiden merkitys ja mitä sairauksia rokotteilla voidaan estää. Ei tunnu olevan edes sen vertaa uteliaisuutta, että hakisi tietoa ja opiskelisi asiaa.
Niin, vain tietyt rokotteet antavat suojan sairastumista vastaan, osa suojaa vain osittain mutta koronapiikki ei edes estä sairastumista tai taudin leviämistä..
 
vierailija
Olen eri mieltä. Mielipide perustuu kokemukseen ja tietoon.
Saat toki olla mutta olet väärässä. Esimerkiksi tuhkarokkorokote antaa elinikäisen suojan ja estää tautia tulemasta, influenssarokote on arpapeliä koska ei voida varmuudella tietää mitkä kannat on minäkin vuonna liikkeellä, joten rokotteesta huolimatta voi silti sairastua influenssaan ja se pitää uusia joka vuosi ja koronapiikki on mitä on.
 
vierailija
Saat toki olla mutta olet väärässä. Esimerkiksi tuhkarokkorokote antaa elinikäisen suojan ja estää tautia tulemasta, influenssarokote on arpapeliä koska ei voida varmuudella tietää mitkä kannat on minäkin vuonna liikkeellä, joten rokotteesta huolimatta voi silti sairastua influenssaan ja se pitää uusia joka vuosi ja koronapiikki on mitä on.
Ja vesirokkorokote tai sairastettu vesirokko mutta silti vyöruusu.
 
vierailija
Paitsi että sika- ja koronarokotukskotiteatteri on ihmiskunnan suuria virheitä. Lukemattomat asiantuntijat vaativat koronarokotusten lopettamista. Niistähän on tullut huomattavasti paljon enemmän ongelmia kuin tuosta toisesta

-rokottamaton ja k-taudiltakin säästynyt-
Niinpä. Ei meilläkään ollut edes nuhaa, ei mitään muuta kuin lämpöä mut kotitesti osoitti koronaksi. Mitään lääkkeitä ei käytetty siihen eikä sen estoon
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Niinpä. Ei meilläkään ollut edes nuhaa, ei mitään muuta kuin lämpöä mut kotitesti osoitti koronaksi. Mitään lääkkeitä ei käytetty siihen eikä sen estoon
K-rokotekriittisten porukoissa monet tilasivat ivermektiiniä, itse en halunnut kokeilla mitään loislääkettä. Niinpä kysyin luontaistuotekaupasta että olisiko heillä mitään luontaista lääkettä mahdolliseen tautiin sairastuessa.

Ostin sitten varalle suositeltua mustakiminaöljyä kaiken varalta. Ehkä parin kuukauden jälkeen eräänä päivänä tuli todella kurja olo, nappasin sitä jonkun teelusikallisen ja suoranainen ihme tapahtui. Olisiko mennyt muutama tunti aikaa on niin kaikki se ikävä olo oli poistunut kropasta ja olin hyvin pirteä jälleen.

En ole viitsinyt hankkia mitään testereitä, eivät ole kovin luotettavia, en tiedä mikä se oli mutta häipyi ja nopeasti.

Pitääkin muistaa ostaa sitä taas kaiken varalta kun se on varsinainen superaine. Säilyy avaamattomana hyvin pitkään mutta avattuna ei. Mutta sitä voi huoletta nauttia vaikka mitään vakavampaa ei olisikaan.
 
vierailija
Tietty jos on joku kehitysvamma tai aivovaurio niin tilanne on toinen. Taudit häviää koska rokottamalla estetään ihmisiä sairastumasta. Rokotukset yleensä lähinnä silloin kun saavutetaan laumaimmuniteetti. Siksi rokotteiden ottaminen on tärkeää vaikka esimerkiksi jäykkäkouristusta on nykyään 1-2 tapausta vuodessa.
Missä on covidin laumaimmuniteetti?


Lähde THL. Tiedot päivitetty: kuolemat 15.6.2023

Kuolleita*
8 788

7 vrk: 63
14 vrk: 130

*Kuolemien raportointitapa on muuttunut: Tilastossa näkyy vain kuolemat joissa korona on joko pääkuolinsyy tai myötävaikuttava tekijä.

Viive: vähintään 7 vrk, mutta yleensä useita viikkoja. Luvut päivittyvät takautuvasti sitä mukaa kun tulokset valmistuvat ja ne merkitään rekisteriin.
 
vierailija
Ei ole tullut koronarokotteista ongelmia. Lue uutisia äläkä salaliittosivustoja. Ja kantakaa joskus vastuu sanomisistanne. Esim. nyt kun kaikkien rokotettujen pitäisi alkuperäisen väittämän mukaan olla steriilejä ja näin ei olekaan, on ihan ok myöntää olleensa väärässä ja tulleensa aivopestyksi. Ja on ihan ok tunnustaa, että se sivusto jolla tuotakin paskaa levitettiin ei ollutkaan asiallinen tietolähde. Siis ei niin, että muuten se oli tietenkin täysin asiallinen, vaan että se ei missään vaiheessa ollut asiallinen, vaan levitti paskaa. Eikä sitä olisi kannattanut lukea.
Rokottamattomat eivät ole kuolleet yhden tai useamman tartunnan jälkeenkää tai sairastaneet kovemmin kuin rokotetut.
 
vierailija
Tietty jos on joku kehitysvamma tai aivovaurio niin tilanne on toinen. Taudit häviää koska rokottamalla estetään ihmisiä sairastumasta. Rokotukset yleensä lähinnä silloin kun saavutetaan laumaimmuniteetti. Siksi rokotteiden ottaminen on tärkeää vaikka esimerkiksi jäykkäkouristusta on nykyään 1-2 tapausta vuodessa.
Laumaimmuniteetti on mahdollista saavuttaa vain toimivilla rokotteilla.
 
vierailija
Missä on covidin laumaimmuniteetti?
Ei siihen kehity laumaimmuniteettia koska toistaiseksi ei pitkäaikaista immuniteettia ole onnistuttu saavuttamaan. Laumaimmuniteetti vaatisi pidemmän kuin sen sen muutaman kuukauden immuniteetin, joka rokotuksilla tai taudin sairastamalla voi saada. Sen takia covid jää influenssan ja muiden räkätautien kaltaiseksi kiertolaiseksi, joka pitää aina silloin tällöin sairastaa tai ottaa vuosittainen rokote.
 
vierailija
Ovat sairastaneet kovemmin ja ovat kuolleet useammin kuin rokotetut. Tämä on kiistaton tosiasia.
Tosi pienellä taudilla on minun tuntemat rokottamattomat riskiryhmäläisetkin selvinneet. Minä olen selvinnyt tauditta ja myös myrkyttämätön puolisoni, mol. ns riskiryhmäläisiä

mutta sitten on paljon näitä tuttavia jotka on saaneet neljä rokotusta ja sairastuneet koronaa senkin jälkeen 😁

Mutta uskostaan he eivät luovu vaikka itse ovat eläviä todisteita siitä ettei ne piikit auta yhtikäs mitään
 
vierailija
Tosi pienellä taudilla on minun tuntemat rokottamattomat riskiryhmäläisetkin selvinneet. Minä olen selvinnyt tauditta ja myös myrkyttämätön puolisoni, mol. ns riskiryhmäläisiä

mutta sitten on paljon näitä tuttavia jotka on saaneet neljä rokotusta ja sairastuneet koronaa senkin jälkeen 😁

Mutta uskostaan he eivät luovu vaikka itse ovat eläviä todisteita siitä ettei ne piikit auta yhtikäs mitään
Rokotteita on annettu miljardeja. Dataa on hieman enemmän kuin sinä ja kaverisi. Tieteellinen metodikin on jo keksitty, niin ei tarvitse arvailla asioita fiilispohjalta.
 

Yhteistyössä