Voiko olla todellista, että eräs vieraamme on syöny (??) pyykinpesuainettamme!!

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Häh
Toivottavasti mä oon väärässä.

Meillä kävi eilen synttärivieraita, kun mieheni täytti vuosia.
Vieraiden joukossa oli eräs kaverimme, joka on kärsinyt päihdeongelmista, käyttänyt huumeita ja vetänyt ties mitä muutakin.

Aamulla kiinnitin huomiota, kun pyykinpesuainepakkaus oli hieman eri paikassa ja lattialla oli pesuainetta (jauhemaista). Olin siivonnut ja puunannut paikat huolella, ja lapsetkaan eivät olleet kotona jotta voisi ajatella heidän leikeissään esim. kaataneen jauhetta lattialle. Tosin pesuainelaatikko on sellaisessa paikassa, ettei sitä muutenkaan kukaan voisi vahingossa kaataa tms.

Heti tuli mieleeni, että tämä päihdeongelmainen kävi useaan otteeseen vessassa ja viipyi siellä ihmeellisen kauan. Voiko se jumaliste olla mahdollista, että hän olisi käyttänyt tuota pesuainetta "hieman" vääriin tarkoituksiin??? Vai oonko mä oikeasti täysin vainoharhainen ja hullu.
 
Häh
Lattialla oleva jauhe on ihan pyykinpesupulveria, eli ei ainakaan tänne ole ripotellut omia jauheitaan. Ja lapset eivät ole päässeet pyykinpesuaineeseen käsiksi, eivät ole olleet edes kotona (tulevat vasta tänään illalla). Ja itse kun en ole tuohon pesuaineeseen koskenut.
 
k
tuskinpa on. Ehkä on kaivanut kaapista jotain muuta ja siksi myös pesuaineeseen koskenut.

ei ne nyt niin tyhmiä oo että vetäisivät aineita joista todistettavasti ei humallu.
 

Yhteistyössä