Voiko opetella saamaan orgasmin yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Nanna"
En ole siis koskaan saanut yhdynnässä, ikinä, kenenkään kanssa. Itsetyydytyksessä klitorista hieromalla tulen melko nopeasti. Joskus laukean kun miesystävä antaa mulle suuseksiä. Koskaan en yhdynnässä vaikka se tuntuukin hyvälle. Asia harmittaa ihan vietävästi, enemmänkin mua kuin miestä.
Miten voisin saada orgasmin yhdynnässä? Voiko siihen opetella?
 
"tyhmä"
Klittasi ei saa tarpeeksi huomiota yhdynnässä. Vaihtakaa sellaiseen asentoon, jossa mies voi hieroa sitä sormillaan samalla kun lykkii sisääsi.
Voin rehellisesti sanoa kaikkien mahdollisten asentojen kokeilun jälkeen, että en kertakaikkisesti ymmärrä vuosienkaan jälkeen, miten tuo onnistuisi siten, että voisi tuntua millään tavalla hyvältä ja että mies pystyisi liikkumaan johonkin päin edes. Itse en saa nautintoa itseni hieromisesta, mutta kaikki kiitos seksileluille, niin orkku on aina satavarma.
 
"hmm"
Siinä pitää olla aivan äärimmilleen kiihottunut, jotta se onnistuu pelkässä yhdynnässä ilman klitorisstimulaatiota. Itsekään en yleensä saa muuten, kuin klitorista stimuloiden. Jos sen sijaan olen megakiihottunutta astetta kiihottuneempi, kiihottunut niin lujaa, että päässä heittää, saan myös yhdynnässä.
 
minä,
[QUOTE="Nanna";30473156]En ole siis koskaan saanut yhdynnässä, ikinä, kenenkään kanssa. Itsetyydytyksessä klitorista hieromalla tulen melko nopeasti. Joskus laukean kun miesystävä antaa mulle suuseksiä. Koskaan en yhdynnässä vaikka se tuntuukin hyvälle. Asia harmittaa ihan vietävästi, enemmänkin mua kuin miestä.
Miten voisin saada orgasmin yhdynnässä? Voiko siihen opetella?[/QUOTE]
Tuossa yksi kikka, en tiedä toimiiko miten :)
Seksiä sukat jalassa - varmempi orgasmi
 
viieras
Onko sulla kuinka vanhat lantionpohjanlihakset? Mä olen oppinut saamaan myös yhdynnässä, kun lihakset ovat tarpeeksi vanhat eli niissä on kunnolla puristusvoimaa (sormi sisään ja saan supistettua sen värkkisi sormen ympärille). Niitä lihaksia hallitsemalla se mulla onnistuu- ei toki aina. Muuten ei sitten mitenkään olinpa kiihottunut tai en.
 
"jeps"
[QUOTE="elppa";30473867]Lopeta itsetyydytys aivan takuu varmasti saat orgasmin kiimasi olessa huipussaan.

Onko sinulla nälkä syötyäsi ensin maha täyteen ei varmasti ole.[/QUOTE]

Hassu neuvo. Minä esmeks saan illalla varmimmin jos olen aamulla leikkinyt itsekseni, aivan heti perään ei usein onnistu, vaikka haluaisikin. Ja tiettyyn rajaan saakka, mitä enemmän runkkaan, niin sitä enemmän tekee seksiäkin mieli. Esim jos samalla viikolla runkkaisin joka päivä, niin olisi seksiäkin varmasti yhtä usein, ellei useamminkin. Pysyy mieli vireessä kai sitten. Silloin kun en touile keskenäni, on seksihalutkin selkeästi alempana.
 
Joku muu
Itse olen tullut siihen tulokseen että saan emätinorgameja, mutta ne ei tunnu orgasmeilta, samallatavoin kuin klitorisorgasmit. Parhaimmalta tuntuu tulla klitorista hieromalla kun mies sisällä. Vaikea selittää. Toiset voi oppia tulemaan harjoittelemalla, mutta en usko että mulla ainakaan ratkaisu tähän "ongelmaan". Hyvin on seksi toiminut näinkin, ei ole ollut ongelma, koska saan orgasmin kuitenkin seksissä aina kun haluan.
 
"mei"
Minä jätin itsetyydytyksen kokonaan, ja haluan seksiä nyt paljon enemmän ja useammin kuin ennen.
Orgasmia ei ole vielä tullut, mutta uskon että pääsen asiasta näin vielä jyvälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pääkki;30474296:
Mulla on hyvät lantionpohjanlihakset, mutta en saa yhdynnässä. Mulla on varmaan päänsisäinen tää homma, muutenkin vaikea laueta miehen kanssa vrt yksin
Miten mies suhtautuu asiaan? Jos se on valmis esim. sormella kärsivällisesti "rassaamaan", niin uskoisin, että se pikku hiljaa helpottuu.
 
HippuTAR
[QUOTE="tyhmä";30473372]Voin rehellisesti sanoa kaikkien mahdollisten asentojen kokeilun jälkeen, että en kertakaikkisesti ymmärrä vuosienkaan jälkeen, miten tuo onnistuisi siten, että voisi tuntua millään tavalla hyvältä ja että mies pystyisi liikkumaan johonkin päin edes. Itse en saa nautintoa itseni hieromisesta, mutta kaikki kiitos seksileluille, niin orkku on aina satavarma.[/QUOTE]

Mies kyljellään, nainen selällään jalat miehen päällä tai toinen jalka miehen jalkojen välissä. Jää molemmilla kädet vapaaksi ja liikkuminen onnistuu hyvin. Ihan paras asento :p
 
"tyhmä"
Mies kyljellään, nainen selällään jalat miehen päällä tai toinen jalka miehen jalkojen välissä. Jää molemmilla kädet vapaaksi ja liikkuminen onnistuu hyvin. Ihan paras asento :p
Meillä tuo on miehen suosikki ja mun inhokki, ei tunnu yhtään miltään oikeastaan ikinä... Siis ei yhtikäs miltään kun mikään ei osu mihinkään oikeaan paikkaan. Näin meitä on erilasia :) Sama muidenkin asentojen kanssa, joissa olisi mahdollista ylettää. Ratsastaessa nyt olisi, mutta se jostain syystä tuntuu epämukavalta siinä asennossa, kai siksi kun miehen käsi on niin, että kynnet väkisinkin raapii. Nimim. sai jo kerran tuskallisen naarmun juuri sinne..
 
HippuTAR
[QUOTE="tyhmä";30474517]Meillä tuo on miehen suosikki ja mun inhokki, ei tunnu yhtään miltään oikeastaan ikinä... Siis ei yhtikäs miltään kun mikään ei osu mihinkään oikeaan paikkaan. Näin meitä on erilasia :) Sama muidenkin asentojen kanssa, joissa olisi mahdollista ylettää. Ratsastaessa nyt olisi, mutta se jostain syystä tuntuu epämukavalta siinä asennossa, kai siksi kun miehen käsi on niin, että kynnet väkisinkin raapii. Nimim. sai jo kerran tuskallisen naarmun juuri sinne..[/QUOTE]

No sit on vaikeempaa. En mäkään muuta hyvää asentoa tohon keksi.
 

Yhteistyössä