Voiko Ora terrasta tai Brio Race- kuomurattaasta käännettyä istuimen molemmin päin?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina"
brio racessa menee selkänoja makuuasentoon,tuossa mallissa ainakin, niin siellä lukee. Mikähän olisi sitten hyvä ratas vastasyntyneestä alkaen, se pitäis sit kyllä saada käännettyä se ratas osa tai olla heittoaisalla..
 
Joo jousitusta noissa ei juuri ole, se kannattaa ehkä huomioida jos asuu syrjässä ja kulkee paljon hiekkateillä. Meillä noi toimii hyvin kun asutaan pk-seudulla ja vaikka noiden takarenkaiden väli on suuri, niin mahtuu mun onnettoman pienen kotteroauton takakonttiin kuitenkin kasattuina ;) Mun mielestä noi on ketterät, kun on kääntyvät etupyörät, mutta silti tukevat juurikin noiden takarenkaiden suuren välin ansiosta (eivät kovin helpolla kaadu/huoju), mutta ap:n kannattaa käydä testaamassa liikkeessä ennen ostopäätöstä :)
 
"Tiina"
Nuo näyttää kyllä ihan kätsyiltä.. :) Tässäpä olis vielä aika hyvä tarjous :) http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4269/rp

Millaset nuo renkaat muuten on? siis onko "liian kovat" ja minkäkokoiset mahtaa olla kun nuo etupyörät ainakin on aika pienen näköiset?
 
"vieras"
Ei mene racessa. Meillä bugaboo bee ja niissä saa käännettyä ja nyt toisella lapsella ainuina vaunuina nämä ja hyvin on pelittännyt seisomalaudankin kanssa. Ovat siis kuomurattaat eli vastaavat kuin racet, scooterit yms.
 
Ne on sellaset suht kovat, eli ei mitkään ilmakumipyörät. Hyvin rullaa ainakin asfaltilla ja kauppakeskuksissa :D Kannattanee käydä liikkeessä kokeilemassa? Mä en vaihtais mistään hinnasta enää pois noita kääntyviä eturenkaita, on ne niin ketterät. Mutta makuja on monia :whistle:
 

Yhteistyössä