voiko ovis tuntua voimakkaammin jos munasolu hedelmöittyy?

Kun viimeksi tulin raskaaksi niin tunsin oikein kovaa kipua oviksen aikana. Silloin tosi meni kesken. Nyt taas on yritys päällä ja ovis päivänä tosi kovat kivut, mitä ei yleensä ole.Voiko siis hedelmöittyminen aiheuttaa tällaista kipua?
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:40 Emma kirjoitti:
No oli ehkä sitten typerä kysymys...olen aikas tietämätön näistä asioista vielä. Eipä ole silti kiva saada tällaisia vastauksia täältä. En taida enää kysyä mitään :x
Noo tyttöseni, leuka pystyyn vaan ja hymyä huuleen! *kutikuti* ;)
 
joop
no minua ainakin joka kuukaus vihloo, välillä niin kovasti ettei voi edes sängyssä kääntyä eikä liikkua kunnolla.. kerran olin joutua umpparileikkaukseenkin, mutta onneks oli noheva lääkäri joka ties mistä kyse..
että niinkun tuolla joku sanoikin, niin sen munasolun irtoamisen jälkeen se raskaus on sitten mahdollista. Mutta vihloi minua senkin jälkeen kun oli tärpännyt, tosin vähän eri tavalla alamasusta..
 
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia ;)

Eipä ole sen enempää tietoa aiheesta... voisihan sitä ehkä ajatella että kivut johtuu siitä että follikkeli on kasvanut isommaksi kuin yleensä --> paremmat mahdollisuudet raskautua. Mutta tämä oli ihan oma teoria, joku asiasta tietävä voisi sille vaikka nauraa. :D
 
pikkueppu pikana
EMMA siis ovulaati voi tuntua erikierroissa eri lailla ja joka kierrossa ei välttämättä edes munasolunirtoamista tapahdu....
joten nyt jos sinulla on ovis aika niin voi hyvin olla et se hedelmöittyykin ja yms... jos peittoo pöllyttelette
 
lisko
Älä hermostu. Jatka vaan kysymyksiä . :) Kuten varmaan jo ymmärsitkin ei ovulaatio ja hedelmöittyminen tapahdu samaan aikaan, eikä hedelmöittyminen voi muutenkaan tuntua miltään. Mutta onhan mahdollista, että joissakin kierroissa sinulta irtoaakin kaksi munasolua. Kaipa niissä kierroissa ovulaatio voi tuntua kivuliaammalta ja silloin tulee myös helpommin raskaaksi. Onhan mahdollisuuksia kaksin verroin . B) Jospa siis tässä kierrossa olis hyvät mahdollisuudet...
 
lisko
Älä hermostu. Jatka vaan kysymyksiä . :) Kuten varmaan jo ymmärsitkin ei ovulaatio ja hedelmöittyminen tapahdu samaan aikaan, eikä hedelmöittyminen voi muutenkaan tuntua miltään. Mutta onhan mahdollista, että joissakin kierroissa sinulta irtoaakin kaksi munasolua. Kaipa niissä kierroissa ovulaatio voi tuntua kivuliaammalta ja silloin tulee myös helpommin raskaaksi. Onhan mahdollisuuksia kaksin verroin . B) Jospa siis tässä kierrossa olis hyvät mahdollisuudet...
 

Yhteistyössä