Voiko pieksää koulukiusaajan + hänen vanhemmat?

  • Viestiketjun aloittaja Mitä tällaisesta
  • Ensimmäinen viesti
kyllä voi
Kiusaajat ja heidän vanhenpansa ovat samaa kastia ja jos meidän lasta kiusattaisiin niin mies saattaisi mennä kiusaajan kotiin ja silloin kiusaajan vanhemmillekin saattaisi käydä huonosti.
 
ohoos
Jos kiusaajan vanhemmat ovat urpoja, voit mun puolesta piestä ihan rauhassa.

Jotkut vanhemmat ottaa vakavasti, jos lapsi on kiusaaja ja ovat kiusatun puolella, ja silloin mun mielestä vanhempia ei tarvitse piestä.
 
sana vastaan sana
Mun tyttöjä on syytetty kiusaamisesta ja kiusaaminen on aina sana sanaa vastaan ja todisteet puuttuu meilkein aina. Jotkut kokee kiusaamiseksi kävelemisenkin.
 
turpiin tulee
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä tällaisesta;30696226:
Onko oikein jos mies käy pieksämässä lastaan kiusanneet henkilöt sekä heidän vanhemmat?
En osaa vastata varmasti, mutta itse pieksisin koulukiusaajan ja hänen vanhempiensa pieksäjän kahta rankemmin. Koston kierre jatkuu.
 
sana vastaan sana
[QUOTE="jep";30696338]Näitä taas.. eihän minun lapset äitejä.[/QUOTE]

Puhuin kylläkin edes jonkinlaisista todisteista koska käsitän oikeuden niin että tuomioon pitäis olla todisteita. Sitten jos opettaja on nähnyt mutta siinäkin on se että mitä se on nähnyt ja mikä on kokonaisuus. Sitten jos niistä napsahtaa kuitenkin rangaistus niin se on koulun asia vaikka se kuinka kohtuuttomalta kuulostaisikin niin se vaan on aina ollut.
 
Puhuin kylläkin edes jonkinlaisista todisteista koska käsitän oikeuden niin että tuomioon pitäis olla todisteita. Sitten jos opettaja on nähnyt mutta siinäkin on se että mitä se on nähnyt ja mikä on kokonaisuus. Sitten jos niistä napsahtaa kuitenkin rangaistus niin se on koulun asia vaikka se kuinka kohtuuttomalta kuulostaisikin niin se vaan on aina ollut.

Pyh! Jos lastasi syytetään kiusaamisesta niin kyllä erittäin suurella tödennäköisyydellä hän sitä myös on. En ole koskaan nähnyt että syytöntä syytettäisiin kiusaamisesta.

Puhuttelun paikka...
 
Mun tyttöjä on syytetty kiusaamisesta ja kiusaaminen on aina sana sanaa vastaan ja todisteet puuttuu meilkein aina. Jotkut kokee kiusaamiseksi kävelemisenkin.
Todisteet puuttuu melkein aina? Eli tyttö kuitenkin kiusaa. Puuttuisin jyrkällä "kädellä" moiseen touhuun. Kiusaaminen on idioottimaista ja meillä ei sellaista sallita, rangaistuksen saisivat lapset moisesta tötöilystä.
 
Blondi misu
Ehkä perinteinen pokkana oven taakse ja kissa pöydälle KESkustelu olisi kuitenkin parempi vaihtoehto.. Välttäisi rikossyytteet ja traumat ja OliSi itse esimerkkinä lapsille, miten ne hommat hoidetaan.
 

Yhteistyössä