Voiko Predictor early tehdä aprillipilan?

Tänään olis pitänyt menkkojen alkaa, eivät alkaneet, kierto 28 pv. Mutta kunnon plussaa ei kyllä tullut. Testasin tolla predictorin uudella. Siinä luki et 30 min on luotettava se tulos. N. 7 minuutin kohdalla sain haamun josta otin kuvan. Se näkyi kyllä ikkunoiden läpi, mutta ei kuvassa, joten avasin testin. Tosi hailakkahan toi on. Haamu jos se semmoinen on, on tossa valkosen tikun oikeella puolella.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5996579.jpg

CB:n digital on odottamassa ja huomisesta tulee todella piiiiitkä perjantai, koska en varmaan uskalla testata viel huomenna uudestaan kun oli noin heikko tulos...ehkä tää on vaan aprillia tai onkohan toi vaan viivan paikka.
 
hei
Mä en enää tiiä tosta predictorista. :D Siis olisin sanonu, että viivanpaikka on aina väritön, mutta just tällä viikolla oli juttua tosta nimenomaisesta testistä. Ilmeisesti siihen tulee aina se värillinen viiva, vaikka ei raskaana oiskaan. :(
 
vieras
Mun käsittääkseni puhumme nyt testistä, joka yleisesti on se jolla niitä vääriä haamuja saa jos millä. Ei nyt mitenkään lannistaakseni, mutta en vielä iloitsisi välttämättä itse. Toiseksi tuo sinun kuva on niin paljon tummennettu, että antaa vähän väärän kuvan todellisesta näkymästä, etten siksikään voi juuta taikka jaata sanoa. Tee uusi testi viikonloppuna :)
 

Yhteistyössä