Voiko roikkuvan mahan saada vielä timmiksi??

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä oon 24v kolmen lapsen äiti. Ylipainoa oli jo ennen raskauksia ja raskaudet vain vennyttivät vatsaa entisestään. Oon nyt alkanut laihduttamaan ja muutamien kilojen jälkeen maha roikkuu vielä enemmän. :( Mulla tavote saada 30 kiloa pois nyt kunnon elämäntaparemontilla. Voiko ton mahan saada vielä ihan inhimillisen näköseks urheilemalla???
 
"hhh"
Pohdin samaa. Ikää 27 ja kaksi lasta. Ylipainoa on kans reilusti ja vatsa näyttää sitä roikkuvammalta mitä enemmän kiloja putoaa. En usko että se siitä palautuu vaan olen varautunut henkisesti siihen että mulla on tämän urakan päätteeksi roikkuva nahkapussi vatsana.

En kuitenkaan aio sen takia luovuttaa, vaan pudotan ne kilot ja sen jälkeen menen vatsanahan kiristykseen. Sen ei mee ainakaan kokonaan omasta pussista koska kela korvaa kun luonnollisesti nahka hiertyy ym. eli on muitakin kuin kosmeettisia syitä päästä eroon siitä.

Jos sitten nahka palautuisikin niin se on iloinen ylläri...

Tsemppiä urakkaan! :)
 
Sekait niin riippuu miten "pahasti" se roikkuu, tuliko raskaus arpia ja muutenki iho tyypistä. Jos painoa lähtee nopiaa pois niin ei se iho taida perässä pysyä, varsinkaan jos ennestään jo roikkuu.. Kyllähän se varmasti pienenee ajan myötä.. Ja veitsellähän sen sitte pois saa kun kaikki kilot karistettu ym :) Rasvaile hyvin myös.
 
raaka peli
Sekait niin riippuu miten "pahasti" se roikkuu, tuliko raskaus arpia ja muutenki iho tyypistä. Jos painoa lähtee nopiaa pois niin ei se iho taida perässä pysyä, varsinkaan jos ennestään jo roikkuu.. Kyllähän se varmasti pienenee ajan myötä.. Ja veitsellähän sen sitte pois saa kun kaikki kilot karistettu ym :) Rasvaile hyvin myös.
Ei riipu painonpudotuksen nopeudesta ja raskausarvista vaan ihotyypistä ja siitä kuinka paljon nahka on venynyt. Rasvaus ei auta ellei itsensä sively sitten paikkaa henkisiä arpia.
 
6 kg pois saanut
Mulla on sama juttu ja olen myös varautunut, että ei itsekseen enää palaudu.

Mutta laihdutan silti ja menen sitten kiristykseen, jos tilanne siltä näyttää. :)
 
"KYL"
Kyllä uskon että sen saa.. Mutta aikaahan siihen menee että se venynyt nahka palautuu.
Mulle anneettiin kerran ohje että pesusienellä hankaa ylöalas liikettä ja kummallekki sivuille liikettä niin se iho uusii nopeemmin kudosta ja sit vahvenee..
Tsemppiä laihdutukseen ja ajan kanssa ootte varmasti timmissä kunnossa!
 
"Anne"
Toivottamalta tuntuu. Mutta en luovuta. Olen vaikka mitkä rasvat ja kuivaharjaukset yms kokeillut, ei apua.
Laihdutin lapsen jälkeen 20kg, teen 3xviikossa salilla vatsoja yms ja pussi on ja pysyy. Onneksi paino on vaihtanut paikkaa vatsasta muualle, en olisi voinut laihduttaa enempää tai olisi mennyt alipainon puolelle. Toivon että rasvat lähtee vatsasta ja nahka pääsee palautumaan maximaalisesti. Koko ajan se on vähän parempi, vaikka lapsen syntymästä jo 3,5vuotta.
 
"vieras"
Minulla on myös löysää vatsanahkaa, mutta se mikä on huonoimmassa kunnossa on nuo alavatsan lihakset. Huomaan, että sisään vetämällä saa ihan solakan sivuprofiilin, mutta se vatsa ei vain itsekseen sillä tavalla pysy. Inhoan tehdä vatsalihastreeniä sillä se on niin rankkaa, jopa kivuliasta. Istumaannousut on ihan mahdottomia.

Tosin olen alkanut tehdä Callanetics-vatsaliikkeitä, jotka eivät niin repäise vatsanpohjaa. Uskon että tämä tästä tokenee. Ihon pieni löysyyskään ei minua haittaisi, kunhan vaatteet näyttää kivalta päällä. Se että on ryhti kunnossa, kivat farkut jalassa ja profiilissa ei pahempaa pömppistä näy - se on tavoite. Ei täydellinen bikinivartalo :)
 
"vieras"
Oma vatsanahkani on suht ok palautunut. Olen laihduttanut 88kg:sta 62 kiloon (158cm), vielä pitäisi pudottaa 6-8kg. Raskausarpia minulla on paljon!! Vähintään 30 vierivieressä. Navanseudulta (joka ongelmakohtani) on kadonnut senttejä 29, sillä alueella on myös vähän löysyyttä. Mutta ei niin pahaa kuin ajattelin siihen tulevan.
 

Yhteistyössä