Voiko saada kahta "helppoa" lasta?

Kysyisin teiltä tällaista ehkä vähän tyhmääkin kysymystä.
Kun aina kuulee puhuttavan, että sisarukset ovat hyvin erilaisia. Raskaudet on erilaiset, lapset on erilaiset. Toinen itki paljon ja toinen ei juurikaan, paitsi tietysti asiasta. Toinen oli lyhytpinnainen sylivauva ja toinen viihtyi vauvana myös itsekseen. Mutta onko joskus sisarukset myös samanlaisia?
Kysyn siksi, kun oma lapseni ( nyt 1 v 3 kk) on aina ollut kovin "helppo" kaikki raskaudesta asti, rinnasta vierrottamiset, nukkumiset ja kaikki on mennyt jotenkin niin helposti. Nyt olisi vähän vauvakuumetta ilmassa ja jännittää kovasti se, että sitten tuleekin kovin vaativa tapaus. Tähänhän ei voi kuitenkaan mitenkään vaikuttaa ja toki kaikkeen sitten sopeutuu, tuli minkälainen vaan, mutta kuitenkin näin etukäteen se askarruttaa.
Haluaisinkin nyt kuulla, että onko joku saanut kaksi "helppoa" lasta?
 
Mulla oli 4 ekaa hyvin nukkuvia,helppoja ja tyytyväisiä lapsia.Sitten viides ja kuudes laittoi pakan uusiksi :D Tuli peräjälkeen kaksi hyvin perustyytymätöntä tapausta,nukkuivat huonosti ja itkivät(eri vuosina siis syntyivät)Ovat nyt 5 ja 3v ja edelleen ovat haasteellisimmat lapset.Seiska sitten taas oli itse tyytyväisyys,kuten 4 ekaa B)

Eli on juttu niin joko tai :D

Mutta ei nää kärsimättömät,itkuiset vauva oo saanut mua luovuttamaan vaan nyt jännitetään millainen luonne kasilla on :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittupää:
Ei, meillä oli esikoinen helppo ja toinen superhelppo. :)
Ja meillä myös. Silti raskausajat olivat täysin erilaiset, lapset ovat myös sukupuoleltaan ja perusluonteeltaan eriparia. Silti kumpikin tyytyväisiä, ja nukkuneet ja syöneet aina hyvin.

 
Meillä esikoinen oli ja on helppo tapaus. Vauvana söi ja nukkui. Tutista vierottaminen kävi kahdessa illassa, vaipasta pääsemiseen meni kauemmin, mut jäi kerralla vähän vajaa 3 vuotiaana pois kokonaan. Pienempi on myös helppo lapsi, hyvä syömään ja nukkumaan, mut jääräpäisempi, mut ei silti vaikea lapsi...

Kolmatta kuumeillaan, katsotaas mitä se kolmas kerta sanoo... :LOL:

muoks.

Molemmat raskausajat menneet yhtä hienosti, lukuunottamatta toisen raskausmyrkytys joka alkoi laskettuna päivänä...
 

Yhteistyössä