Voiko saada miehen jos ei laita itseään mitenkään?

  • Viestiketjun aloittaja .-.
  • Ensimmäinen viesti
.-.
Siis ei meikkaa, ei koreile muotivaatteilla, ei värjää hiuksia eikä laita hiuksia. On siis ihan luonnollinen. Muuten pitää itsestään huolen noudattamalla terveitä elintapoja.
 
"veiras"
Kyllä voi. Mä olin töissä miesvaltaisessa paikassa. En meikannut, tukka ponnarilla, työasukin vähemmän hehkeä. Siellä oli kuitenkin useampikin, joka olisi halunnut seurustella mun kanssa... ja yhden vaimoksi sitten olen päätynytkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shesie
life is...
joo voi. sain mäkin kun menin paikalliseen ihan laittautumatta yhelle... ja tapasin mun nykysen poikaystävän sillä kertaa :D yleensä siis laitan itteeni mutta sillo olin vaa ohikulkumatkallaa...
 
.-.
[QUOTE="veiras";29403264]Kyllä voi. Mä olin töissä miesvaltaisessa paikassa. En meikannut, tukka ponnarilla, työasukin vähemmän hehkeä. Siellä oli kuitenkin useampikin, joka olisi halunnut seurustella mun kanssa... ja yhden vaimoksi sitten olen päätynytkin :)[/QUOTE]

Kilpailivatko he sinusta tai löivät vetoa kuka nappaa sut eka?
 
määä
No mä en kyllä sais. Olen niin räjähtäneen näköinen jos en ole yhtään laittautunut enkä varmasti kiinostaisi ketään. Laittautuneena olen ihan nätti, ainakin kiinostus varmaan sitä kautta heräisi. Olen nyt siis naimisissa, mutta jos olisin sinkku, varmaan moni vaan juoksis karkuun jos näkis mut luonnon"kauniina".
 
Siis ei meikkaa, ei koreile muotivaatteilla, ei värjää hiuksia eikä laita hiuksia. On siis ihan luonnollinen. Muuten pitää itsestään huolen noudattamalla terveitä elintapoja.
Eiköhän. Mutta mitä tarkoitat "luonnollisella"? Voiko kuitenkin käyttää shampoota, deodoranttia, hammastahnaa, vaatteita... En itse ainakaan tiedä, missä on luonnollisen ja luonnottoman raja.
 
kfkfkf
No tietenkin voit :) Ei kaikki miehet oikeesti edes tykkää meikatuista naisista. Luulen, että ei tartte kuin kerran herätä sellaisen vierestä joka illalla näyttänyt niiiiin nätiltä ja aamulla valkenee totuus :D Loppuu meikatuista naisista tykkääminen :LOL:

Joillekkin ei oo mitään väliä. Itsekkään en meikkaisi, jos iho olisi todella hyväkuntoinen eikä tarvitsis peitellä mitään :D Joskus korostan silmiä sen takia kun muuten naama näyttää niin kamalalta huonon ihon takia.
Jos sun ei tartte ni oo vain tyytyväinen :)
 
.-.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29403386:
Eiköhän. Mutta mitä tarkoitat "luonnollisella"? Voiko kuitenkin käyttää shampoota, deodoranttia, hammastahnaa, vaatteita... En itse ainakaan tiedä, missä on luonnollisen ja luonnottoman raja.
Ne ovat sallittuja.
 
.-.
[QUOTE="vieras.";29403427]Ai, sulla on siis joku vakaumus, joka kieltää kaunistautumisen? Eiköhän se vakaumus sinänsä vaikuta enemmän kumppanin löytymiseen, kuin laittautumattomuus.[/QUOTE]

Ei ole!
 
IhanaValo
Mie taijan olla edelleenkin tommoinen, en oikeestaan ikinä meikkaa, en osaa laittaa hiuksia ja vaatteetkin on suht vanhoja/epämuodikkaita :) Ja silti mies ihastui minuun silloin 12v. sitten (vaikka silloin näytin vielä enemmän joltain peikolta :ashamed: )ja yhessä ollaan edelleen.
 
Mutta määritelkää nyt se luonnollinen. Jos siihen ei sovi hiusten laittaminen, niin ilmeisesti niitä ei sitten voi leikata, harjata tai laittaa vaikka kiinni. Mietin vaan, onko se luonnollinen sittenkään niin hyvä juttu... Ja millä lailla merkkivaatteet ovat luonnottomampia kuin joku muu vaate?
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind

Yhteistyössä