Voiko supistukset tuntua sisäreisissä..siis tuolla ylhäällä?

En nyt tiiä onko tuo sisäreisissä oikein sanottu, mut kun siellä aina tuntuu, vihlasee yhtäkkiä kovasti ja pitää jalat ristiä. Muutenkin tuo taitaa porata reittiä ulos kun makuullakin pitää välillä jalat ristiä tiukasti kun niin vihloo.

Ennen mulla on kyllä ne "oikeat" supistukset tuntunu selässä.

Viikkoja nyt 39+2
 
x
Jotain sellaista kummallista heikon sähköiskun kaltaista mulla tuntui just sisäreisissä ennen synnytystä. Vaikea kuvailla sitä tunnetta, jotenkin nykivää tai kiskovaa se oli.
 
Samaa miettiny...
Mulla on tuntunu samanlaista reisissä ja kysyin neuvolassa siitä (kun vielä paikatkin on kypsyny) että voiko olla supistuksia. Täti sano että no ei ne nyt mitään supistuksia ole että se on vaan se paino mikä on kasaantunu reisille tässä loppuvaiheessa ja lapsen pää mikä painaa ja aiheuttaa kipuja.. Joopa joo, en uskonu tota ja löysin tämmösen linkin

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,960,1144,1169,16512

Siellä sanotaan: !Supistukset saattavat tuntua molemminpuolin selässä ja alavatsalla tai pelkästään reisissä."
 
kyllä voi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
En nyt tiiä onko tuo sisäreisissä oikein sanottu, mut kun siellä aina tuntuu, vihlasee yhtäkkiä kovasti ja pitää jalat ristiä. Muutenkin tuo taitaa porata reittiä ulos kun makuullakin pitää välillä jalat ristiä tiukasti kun niin vihloo.

Ennen mulla on kyllä ne "oikeat" supistukset tuntunu selässä.

Viikkoja nyt 39+2
Sieltä ne mullakin lähti alkamaan... ja tuntui sitten lopussa jokapuolella. :D
 
juups
Kyllä voi. Mulla alkoi kolmosen synnytys noilla sisäreisissä tuntuneillä supistuksilla, parin tunnin sisällä siitä oli nyytti sylissä. Kahdessa ekassa synnytyksessä en ainakaan huomannut tuonlaisia supistuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Kyllä voi. Mulla alkoi kolmosen synnytys noilla sisäreisissä tuntuneillä supistuksilla, parin tunnin sisällä siitä oli nyytti sylissä. Kahdessa ekassa synnytyksessä en ainakaan huomannut tuonlaisia supistuksia.
En minäkään muista kahdesta edellisestä tällaisia tuntemuksia. Nyt kolmatta odottaessa loppuajasta nuo on ilmaantuneet...täytyykin olla tarkkana...

Jos meinaan aikoo sitten ehtiä sairaalaan...
 

Yhteistyössä