voiko tehdä raskaustestin kotona...

Sehän varmaan riippuu miten kauan on menkat myöhässä tai miten pitkällä raskaus on jos on. Mie tein ekaa lasta yrittäessä monet testit ja ne näytti negatiivista. Sit soitin terkkarille ,että mikähän on vikana ku menkat on pari kuukautta myöhässä ja nipistelee mahaan. Ultrassa sit näkyi 5.viikon ikäinen sikiö. Ei ne kotona tehtävät varmaan niin herkkiä ole ku labrassa.
 
Ei välttämättä näy. Tein itse Unistepin 25 mIU/ml lauantaina 23.2., kun veritesti oli määrä tehdä maanantaina 25.2. Kotitesti oli nega (katsoin kylläkin testitikkua 10 min. sen jälkeen kun olin heittänyt sen roskiin, ja silloin näkyi "viivan paikka" - mutta sehän ei todistanut mitään). MUTTA maanantainen veritesti oli positiivinen =) HCG 203,7.
Kahden alkion siirto oli ma 11.2., kolmen päivän viljelyn jälkeen.

Enpä tiedä mitä mitä herkempi testi olis näyttäny, mutta kun ei moista ollut käsillä niin piti tyytyä tohon.
 
Jee Raitapaitainen tuplaonnittelut!!! :flower: :flower:
Olispa mullakin ollut ultra noin aikaisin niin ei tarvis pohtia mitä massun uumenissa on meneillään... No maassa maan tavalla näissäkin jutuissa - me asutaan Tanskassa suur-Köpiksen alueella ja ollaan julkisella hoidoissa. Täällä annetaan ultra-aika plussatestistä 3 viikon päähän. Ei auta kuin oooodoooottttaaaa....
 
Ai sä olet niin kaukana. Mulla kävi mielessä, että olisitko sattumalta ollut se toinen joka oli mun kanssa samana päivänä, mutta ei osunut arvaukseni oikeaan.

Onnea ultraan!! On tämä aika ihmeellistä nyt tutustua monikkojen maailmaan.. :p
 
Juuh. Ei olla ihan naapureita ;) mutta kiva kuitenkin kun niin samoissa mennään.

Kiitokset onnentoivotuksesta!! =) Saas sit nähdä montako täältä löytyy :whistle: Joka tapauksessa, onnea ja tsemppiä sinne tulevaan!!! :wave: :heart: :flower:
 

Yhteistyössä