Voiko teistä vaate olla 'hyväkuntoinen', vaikka siinä olisi pesunukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti
Ihme ja kumma
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ei mun mielestä, korkeintaan tyydyttävä.
Sitähän mäkin. Minä ainakin kehtaan myydä hyväkuntoisena vain sellaisia vaatteita, joita voisinb itsekin vielä hyvin pitää, julkisestikin. Mutta en mä nukkaisessa paidassa kyllä kulje...

 
Nalkuttava Talonmies
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
riippuu tosiaan siitä määrästä =) useimpiin kankaisiin tulee pintahaituvaa heti ekassa pesussa, varsinainen iso nyppy on tietysti eri juttu!
Jos siinä ei olisi mitään nukkaa, niin sehän olisi heti uudenveroinen. Mutta jos nukkaa on niin, että kaukaa näkee ja värikin on samalla haalea, niin tyydyttävä se on.
 
Ihme ja kumma
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Mutta en mä nukkaisessa paidassa kyllä kulje...
Kertakäyttöpaitojako sinulla on? Vai minkä merkin paitaan ei tule nukkaa?
No ei mun paidat kyllä ekoissa pesuissa eikä vielä toisissakaan nukkaannu. Ja jos nukaantuu, niin tiedänpähän ainakin, etten enää ko. merkin vaatteita osta! Pesuhaituva on aivan eri asia kuin pesunukka.

 
Nalkuttava Talonmies
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Mutta en mä nukkaisessa paidassa kyllä kulje...
Kertakäyttöpaitojako sinulla on? Vai minkä merkin paitaan ei tule nukkaa?
No ei mun paidat kyllä ekoissa pesuissa eikä vielä toisissakaan nukkaannu. Ja jos nukaantuu, niin tiedänpähän ainakin, etten enää ko. merkin vaatteita osta! Pesuhaituva on aivan eri asia kuin pesunukka.
Aah. Puhumme siis samasta asiaste eri sanoin. Mulle nukka on nukkaa ja sitä on eri määriä. Hyvin vähän tai paljon.
 
Ihme ja kumma
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Pesuhaituva on aivan eri asia kuin pesunukka.
Ja mun mielestä se taas on tismalleen sama asia :D

Mitä se pesunukka sitten mielestäsi on?
No kyllähän nukka nyt on nukkaa, haituva haituvaa. :D Eli tottakai vaatteen pinta käytössä "kuluu", huopuu, mutta ei se siitä vielä nukkaista tee... Nukat ovat niitä sellaisia palleroita, jotka tuntuvat käteenkin kun vaatteen pintaa kokeilee; hahtuvainen pinta taas on vielä vallan sileä ja pehmoinen. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Pesuhaituva on aivan eri asia kuin pesunukka.
Ja mun mielestä se taas on tismalleen sama asia :D

Mitä se pesunukka sitten mielestäsi on?
No kyllähän nukka nyt on nukkaa, haituva haituvaa. :D Eli tottakai vaatteen pinta käytössä "kuluu", huopuu, mutta ei se siitä vielä nukkaista tee... Nukat ovat niitä sellaisia palleroita, jotka tuntuvat käteenkin kun vaatteen pintaa kokeilee; hahtuvainen pinta taas on vielä vallan sileä ja pehmoinen. :)
Just näin!
 
Tei
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma:
Pesuhaituva on aivan eri asia kuin pesunukka.
Ja mun mielestä se taas on tismalleen sama asia :D

Mitä se pesunukka sitten mielestäsi on?
No kyllähän nukka nyt on nukkaa, haituva haituvaa. :D Eli tottakai vaatteen pinta käytössä "kuluu", huopuu, mutta ei se siitä vielä nukkaista tee... Nukat ovat niitä sellaisia palleroita, jotka tuntuvat käteenkin kun vaatteen pintaa kokeilee; hahtuvainen pinta taas on vielä vallan sileä ja pehmoinen. :)
Just näin!
Peesi.
 

Yhteistyössä