Voiko Uä:hän luottaa ??

Mua vaivaa tosissaan :)
minnuu mietityttää et voiko ultraan luottaa ?? siis jos ne sanoo näin että: " kumpis sinulla se edellinen oli?- poika. -Selvä, no nyt ei ainakaan ole poika tulossa,että pojan kyllä jo huomaisi niin selvästi. ja kysyin vielä uudelleen ultrauksen lopussa...
hmmmmm...
kun nyt mua stressaa et pesenkö nuita tytölle sopivia vai en ?? :(
 
Jos asia mietityttää niin kannattaa varata vaikkapa 4D ultra. Sieltä näkee varsin selkeästi sukupuolen =)
ja komppaan sukkaparia, tyttö lupauksetvoivat ajan kuluessa vielä muuttua pojiksi...näin kävi tuttavallenikin ja oli aivan äimänkäkenä, kun lapsen synnyttyä hän saikin syliins pienen pojan tytön sijaan, jolla vieläpä oli punainen tukka :D
 
meillä poika oli monta ultraa tyttö kunnes sit jo aika raskauden lopuillaan taas kysyin ja odotin vastaukseksi että tyttöhän tämä, mutta lääkäöri sanoi et poika :eek: Meni vähän niin kuin pasmat sekaisin :saint:
Neljäs olikin sit vuorotelen tyttö ja vuorotellen poika ja kerran oli lääketieteen opiskelija joka sanoi et poika ja itse hoitava lääkäri oli sitä mieltä et tyttö :D Lopulta lääkäri alkoi etsiä ja löysi virtsarakon ja kohdun (vai munasarjat, ene enää muista tarkalleen), mutta kuitenkin selkeät merkit et on tyttö ja tyttöhän sit syntyikin :saint:
 

Yhteistyössä