Voiko univaje aiheuttaa pahoinvointia?????

  • Viestiketjun aloittaja oi
  • Ensimmäinen viesti
oi
Olen 2vuotiaan ja 9kk lasten äiti..
Tällä hetkellä saan nukuttua öisin todella vähän, heräilyä, pinnallista unta, lyhyet yöunet ( jos niitä yöuniksi voi edes kutsua ).

Olen n. kuukauden ajan kärsinyt lähes päivittäisestä päänsärystä. Nyt mukaan on tullut pahoinvointi, mikä alkaa jossain vaiheessa päivää, melkein joka päivä tämänkin.. Syön kyllä, eli ei siihen liity?
Usein myös pyörryttää ja tunnen olevani todella "sairas" jos niin voi sanoa...

Mitäköhän tää kaikki on? Voiko johtua siitä että olen tooodella väsynyt ja uupunut???
Pitäisköhän alkaa hakeutua jonkun tohtorin vastaanotolle vai mikä minuu vaivaa??? :(
 
"vieras"
kyllä sun pitäisi kipittää lääkäriin...

muista myös juoda tarpeeksi! Ja oikeasti syödä kanssa.
Ja koita järjestää itsellesi nukkumista, se on todella kamalaa kun on parikin vuotta valvonut ja on ihan zombi! Arvaa mistä tiedän! Ja harmittaa miksen pyytänyt apua...
 
"maisuli"
Juups, itselle tulee oksettava olo kun on pitkään valvonut/ kärsinyt vähästä unen määrästä pitkään. Ja toisaalta, välillä olo on kuin kännissä, huojuu ja heiluu pitkin seiniä : /
 
Vastaus otsikon kysymykseen: Voi. Mulla on useinkin huonosti nukuttujen öiden jälkeen kuin olis krapula. Ja alkoholilla ei ole osutta asiaan: viimeksi olen juonut pari lasia viiniä vuonna 2007 :)

Ota neuvolassa puheeksi ja pyydä vaikka hemoglobiini mittaamaan, verenpaineen heittelytkin voi aiheuttaa huonovointisuutta. Mutta on myös varmasti ihan mahdollista, että syy on vaan pitkittynyt kunnon unen puute...
 
oi
Mietin tosiaan että pitäiskö sinne lääkäriin kipittää??? Mitä se sielä voi tehdä muuta kun sanoa että pitäis vaan nukkua...mikä on tosiaan juuri nyt aika mahdotonta :(

Olo tosiaan ei ole kovinkaan hehkeä...
 

Yhteistyössä