voiko viedä enää kauan?

puolitoista viikkoa ollut kiittettävää menkkasärkyä, totaalista väsymistä, kovaa limaista vuotoa, kolmatta päivää voimakasta painetta lantion alueella hyvä kun jaksaa kävellä mihkään enää edes kotona ja kaksi edellis päivää kovaa vihlontaa kun pää painaa lantioluihin..muutenkin on jo kuukausia ollu tosi tuskaista tämä oleminen.....voiko tämä yksinkertaisesti jatkua vaikka sen kaksi viikoa...esikoinen oli jo ulkona tässä vaiheessa...nyt rv 40+1...hohohoh
 
Tyllerö
Mun kysymys sivuaa ihan samaa aihetta, eli olen uudelleensynnyttäjä viikoilla 33+4. Nyt on tämän viikon tullut todella reilua limaa, semmosta sitkeetä liimaa. Ei oo mitään klönttiä tullut vaan semmosina vanoina (yök!). Supistuksia ollut jonkun verran ja ilkeä alaselkä särky vaivannut tän viikon. Selän puolella tuntuu ihan sultä kuin olis menkat alkamassa. Ja mulla on myös tota painetta lantiolla. Kyselen ihan sen takia kun viime raskaudessa ei tämmöstä ollut (tää on kyllä eronnut aika lailla siitä) ja mulla vauva on vielä perätilassa. Seuraava neuvolakin on vasta kahden viikon päästä ja siinä saan tuomion käännösyrityksestä.

Kyselisin nyt muiden kanssaodottajien tuntemuksia, onko teillä ollut outoa alaselkäsärkyä ja tuommosta "limavuotoa" ja onko sejohtanut teillä mihinkään?kiitos jos jaksoitte lukea limaisen vuodatukseni :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 12:17 iina kirjoitti:
puolitoista viikkoa ollut kiittettävää menkkasärkyä, totaalista väsymistä, kovaa limaista vuotoa, kolmatta päivää voimakasta painetta lantion alueella hyvä kun jaksaa kävellä mihkään enää edes kotona ja kaksi edellis päivää kovaa vihlontaa kun pää painaa lantioluihin..muutenkin on jo kuukausia ollu tosi tuskaista tämä oleminen.....voiko tämä yksinkertaisesti jatkua vaikka sen kaksi viikoa...esikoinen oli jo ulkona tässä vaiheessa...nyt rv 40+1...hohohoh
Vaikea sanoa, mut eikö se lähellä ole joka tapauksessa :whistle: ;) Siis syntyy koska vaan näin "loppu suoralla" vaikkei siltä kyllä tunnu. Minulla samoja oireita:
- kunnon menkka särkyä ollut selässä ja mahassa vajaan viikon
- limaista vuotoa viikon verran
- paineen tunne viikon aikana voimistunut-> käveleminen vaikeaa ja jos makaa esim. sohvalla niin sattuu ihan s.aatanasti kun siitä nousee :$
- Säännöllisiä supistuksia tullut lähes joka yö viikon ajan n. 3 tunnin ajan sit loppuneet kuin seinään :headwall:
- Päivällä lähinnä tuota menkkasärkyä ja kivuttomia supistuksia-> mahan kovettumisia pitkin päivää.

En tiiä mut kai se väkiselläkin kohta syntyy \|O :headwall:

rv 40+4 :headwall:
 
:wave: Ilmottaudun myös "jomotus" -kerhoon! :D
Toista tässä odotellaan ja viikkoja kasassa tasan 40. Esikoinen syntyi vkolla 40+2, eikä mulla ennen synnytystä ollut mitään oireita etukäteen, että suuri koitos olisi käsillä.
Nyt on! :x Menkkakivut, selän jomotukset ja viiltelyt. Ei vaan mitään limoja tai vesiä... :/ Alakerrassa on melkoinen paineen tuntu ja tosiaan, makuulta nousu sattuu aika kivasti tuonne alaosastoon! :x
Jaksamisia kaikille loppumetreille, eiköhän meidät kohta palkita! :hug: :hug:
 
mie kans ilmoittaudun jomotus-kerhoon.oon viikolla 38 ja selkää jomottaa,mahaa repii ja supistelee tosi ahkeraan mutta eipä vain synnytys käynnisty.kaks edellistä käynnistyi ennen aikojaan,viimeisin 2viikkoa ennen.myös limaa tulee ja valkovuoto niin runsasta etten huomais vaikka lapsivettäkin tihkuis. tässä sitä vaan odotellaan lähtöä kun ei muuta voi. :/
 
Limaklöntti
Mulla vuotanut tuollaista paksua limaa jo viikosta 33 alkaen, nyt plakkarissa 37+1 ja sama meno jatkuu. Tänään tosin alkanut lupaavasti särkemään alamahaa ja selkää, alapääkin on kipeä ( vihloo ja vauva painaa päätänsä oikei kunnolla alas )

Tuosta paksusta limasta terkkari totesi, että kohdunkaulan molemmin puolin on rauhaset jotka alkavat erittää limaa synnytyksen lähestyessä. Kertoo paikkojen kypsymisestä...

Limatulppa onkin sitten erikseen...

Voimia kaikille kärvistelijöille!! :hug:

Niin ja esikoisen synnytys lähti käyntiin juuri tuosta menkkamaisesta särystä, kivut alkoivat pari päivää ennen syntymää. Lapsi syntyi 39+3.
 
Limaa on täälläkin tullut jo varmaan 3 viikon ajan, enemmän tai vähemmän. Menkkakipuakin ollut jo pitkät tovit, selkä jomotuksineen, mutta ne supistukset puuttuvat! :headwall: Pelkät harjoitussupparit ei paljon lämmitä, varsinkin kun tulokkaan pää painaa alakertaa, niin ettei pääse kunnolla kävelemään... :eek:
Mennään jo neljättä päivää yliajalla ja tuo ryökäle kun meinasi jo syntyä liian aikaisin, vaan nyt ei sitten mitään! :/
 
jepa jee!mullakin alko noi menkkamaiset säryt viime yönä ja maha oli sekasin..nyt rv.39+5 :) eilen neuvolassa sanottiin,et vauva on tosi alhaalla ja synnytys voi käynnistyy milloin vaan..kauhee väsymys kans ollu pari päivää ja supistuksiaki on alkanu tulla...
 
Mä en enään luota noihin neuvolan lupailuihin, synnytyksen alkamisesta...


Esikoisesta neuvolassa sanottiin jo viikolla 36, että voi tulla koska vaan. Laskettua aikaa ette ainakaan saavuta, juu ei saavutettu, poika syntyi 39+3...

Nyt kun kakkosesta alkoi tulemaan sitä ällöä limaista vuotoa/klönttejä 34 viikolla, niin terkka totesi, että voi tulla koska vaan kun vauvakin on niin alhalla.
Suppareita ja menkkajomotuksia ollut jonkun verran, mutta tulos on se että paikat on reilulle sormelle auki ja kanavaa n. 2 cm jäljellä. ( eilen kandi väitti paikkojen olevan kiinni ja kanavaa olevan ainakin 3 cm!! :LOL: )

Joten ei tässä ihan heti lähtöä ainakaan mulle tule...

Käpy 37+3
 
[/quote]

Vaikea sanoa, mut eikö se lähellä ole joka tapauksessa :whistle: ;) Siis syntyy koska vaan näin "loppu suoralla" vaikkei siltä kyllä tunnu. Minulla samoja oireita:
- kunnon menkka särkyä ollut selässä ja mahassa vajaan viikon
- limaista vuotoa viikon verran
- paineen tunne viikon aikana voimistunut-> käveleminen vaikeaa ja jos makaa esim. sohvalla niin sattuu ihan s.aatanasti kun siitä nousee :$
- Säännöllisiä supistuksia tullut lähes joka yö viikon ajan n. 3 tunnin ajan sit loppuneet kuin seinään :headwall:
- Päivällä lähinnä tuota menkkasärkyä ja kivuttomia supistuksia-> mahan kovettumisia pitkin päivää.

En tiiä mut kai se väkiselläkin kohta syntyy \|O :headwall:

rv 40+4 :headwall:
[/quote]

Joo ja samat tuntemukset jatkuu, menkkajomotus ehkä hiukan laantunut, banadolia en ole nyt moneen päivään joutunut ottamaan, mut muuten samassa mennään ja viikkoja 41+2 :eek: :headwall: :headwall:

Ensi keskiviikkoa kohti mennään kovaa vauhtia, jolloin alkavat käynnistelemään :whistle: <br><br>
 

Yhteistyössä