Voiko vielä pelastaa parisuhteen? KOKEMUKSIA!

Tiedän että tästä on jo keskusteltu palstalla mutta nyt tarvitseisin kipeästi vertaistukea ja samankaltaisessa tilanteessa olleilta neuvoja ja tarinoita miten meni.

Lähtötilanne on nyt se että on oltu yhdessä reilu kaksi vuotta. Viime keväänä meillä alkoi olla riitoja enemmän ja vähemmän ja kesällä tilanne paheni. Suuriosa riidoistamme koski seksiä, minä halusin sitä enemmän kuin mieheni ja usein riita tuli painostuksesta. Riitoja oli tämän myötä myös muistakin asioista ja välimme tulehtuivat pahoin.

Nyt tilanne on se että miehellä on oma asunto jossa ei vielä ole yöpynyt. Eilen valitsin sanani väärin kun ehdotin romanttista iltaa ja en ehtinyt sanomaan ettei siihen tarvitse kuulua seksiä. Mies suuttui ja meni omalle asunnolleen aamulla.

Mies sanoo minulle ettei rakasta enää minua, välillä sanoo että rakastaa vähän... Kumpaa nyt uskoa? Kaiken tämän jälkeen olen nyt tajunnut kuinka paljon rakastan häntä ja kuinka tärkeä hän on minulle. En halua menettää häntä lopullisesti! Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen

Asiallisia vastauksia ja kokemuksia kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
Eli mies on sanonut että ei rakasta sinua tai rakastaa VÄHÄN?. Hän ei halua sinua seksuaalisesti. Onko tuossa nyt oikeasti jotain epäselvää?

Nyt sun pitää opetella olemaan ilman seksiä ja rakkautta tai ilman miestä tai etsiä sellainen mies joka rakastaa ja haluaa sua. Tuossa ne vaihtoehdot on.
 
  • Tykkää
Reactions: Herrasmies

Yhteistyössä