Voiko??

  • Viestiketjun aloittaja Nestemäinen Panadol
  • Ensimmäinen viesti
Nestemäinen Panadol
Onko kenenkään lapsi reagoinut nestemäisessä Panadolissa olevaan mansikka-aromiin? Mitä muita särky tai kuumelääkkeitä olette käyttäneet korvaavina? Meillä kun tuntuu tyttö reagoivan Pamol F:ssäkin olevaan aspartaamiin (tai näin ainakin luulen)? Tyttö on 1 v 6kk.
 
Itse pähkäilin samaa ja soitin sitten ihan valmistajalle. Siellä sanottiin, että makuaromit ovat synteettisiä, mutta valmisteessa olevasta sitruunahaposta hän ei ollut varma onko synteettistä. Eli se voi olla se sitruunahappokin, joka aiheuttaa niitä oireita. Olen turvautunut tähän asti suppoihin, jotka onneksi vielä menevät lapselle ihan ok. Lapsi on nyt vuoden ikäinen.
 
meillä käytetään astmaatikolla kyllä pronaksaania pahimpin kipuihin ja onnex tuo panadol käy kanssa ...... ootteko kokeilleet noita tapletteja siis niitähän on "ns lasten lääkkeinä" meillä on aina reissuun lähtiessä jokunen tablettilaake mukana ja jos tarve vaatii niin puolikkaasta puolet kahden lusikan väliin ja murskaksi ja tippa nestettä lusikkaan ja suuhun lisää nestetä suun kautta.....
 

Yhteistyössä