voinko ärsyyntyä jos ystävä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ei vastaa viesteihin :snotty: ja pitäis muka vielä jotain juhlaa järjestää, vähän vaikea mitään järjestää jos ei vastata meileihin tai tekstareihin tai ole edes kotona et vois käydä kylässä. voiko ihmisellä olla oikeasti niin kiire ettei kerkiä vastaamaan edes että.. joo tai ei tai sopii.. mä sanoudun oikeesti kohta irti koko kaason hommasta perkele..
 
voi olla. itse vastaan, ikävä kyllä, monesti viiveellä, kun opinnot ja duuni. onko hällä syytä olla kiireinen? toki voi olla ärtynyt, mut jos kaverilla hyvä syy niin ymmärrystä häntä kohtaan :)
 
ap
kyse on 4 viikosta............. ja edellisen kerran yritin yhteyttä viikko sitten. mä olen yrittänyt ymmärtää että toki pienen lapsen 6 kk kanssa kotona on kiirettä, mut onko niin kiirettä että ei mitään pysty vastaamaan.. menee hermo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Kyllä menis mullakin, laita viesti että jos ei ota yhteyttä irtisanoudut kaason hommasta kokonaan! Ei taija ystävääsi paljon naimisiin meno kiinnostaa...
tällaiset fiilikset mullakin.. miksi ihmeessä pyysi sitten edes kaasoksi |O
 
Vieras
Sinuna en tekis mitään. Lakkaa murehtimasta koko asiaa. Kyllähän ystävälle vastataan oli asia sitten mikä hyvänsä. Ettei olis tullut ryppyjä rakkauteen ja ei kehtaa myöntää ettei häitä tule.
 
ja ihan oikesti ap jos tuo ystäväsi ei ole sellainen että koko perheeseen pidät tiiviisti yhteyttä eli esim hänen miehensä tietää kännykkänumerosi, niin ei kannata tuomita ennen kuin tietää.
Et voi tietää onko hänen elämässään sattunut jotakin jonka vuoksi hän ei voi pitää yhteyttä, sairautta tai muuta kriisiä.
itselläni oli aikanaan tilanne että toisella paikkakunnalla asuva sinkkuystäväni ei vastannut mihinkään meilieihin eikä tekstareihin. mietin että missä mennään. Jostakin iski joku outo tunne ja sitten kaivoin jostakin äitinsä puhelinnumeron ja sain tietää että ystäväni oli ollut pahassa onnettomuudessa ja kykenemätön ottamaan keneenkään yhteyttä ja aikana sähköpostien ei läheiset edes näe paljonko yhteydenottoja kokeillaan eli ei sitä etanapostipinoa eteisen lattaialla.
 
Salama McQueen
No voi ärsyyntyä, tottakai. Varsinkin kun ystävän pitäisi tietää, että suunnittelet hänen juhlaansa.

Joka hetki ei tietty voi olla hyvä hetki, mutta ei vuorokauden 24 h voi olla kellään buukattuja. Mua ärsyttää yli kaiken sellainen, jos soittaa, vastaa ja sanoo, että en ehdi nyt, soitellaan myöhemmin ja sitten ei soittoa kuulu. Jos on huono hetki, jättää vastaamatta ja soittaa takaisin. Tai laittaa viestin, että soitan myöh.
 

Yhteistyössä