voinko alkaa vaihtamaan kukkiin jo multia?

  • Viestiketjun aloittaja kukkatyttö
  • Ensimmäinen viesti
Mun piti vaihtaa multa meiän traakkipuulle, mutta sen multa kuhisi jotain hemmetin matoja. Semmosia ihan ohuita mustia pitkiä loiroja, hyi! :x Ostettiin kukka ennen joulua, kai niitä on siitä asti ollu, mut nyt vasta huomasin. Lähti se raakku aika nopeesti roskiin....
 
kukkatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun piti vaihtaa multa meiän traakkipuulle, mutta sen multa kuhisi jotain hemmetin matoja. Semmosia ihan ohuita mustia pitkiä loiroja, hyi! :x Ostettiin kukka ennen joulua, kai niitä on siitä asti ollu, mut nyt vasta huomasin. Lähti se raakku aika nopeesti roskiin....
aijaah :( saa nähä mitä mulla kuhisee noissa.muutako kukkakärpäsiä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kukkatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun piti vaihtaa multa meiän traakkipuulle, mutta sen multa kuhisi jotain hemmetin matoja. Semmosia ihan ohuita mustia pitkiä loiroja, hyi! :x Ostettiin kukka ennen joulua, kai niitä on siitä asti ollu, mut nyt vasta huomasin. Lähti se raakku aika nopeesti roskiin....
aijaah :( saa nähä mitä mulla kuhisee noissa.muutako kukkakärpäsiä :D
Eikös madot vaan kuohkeuta multaa ;) En ole kyllä matoihin kukkaruukussa törmännyt. Alkaisi olla aika vaihtaa ainakin meillä. Kun vaan saisi aikaiseksi mennä (lue: pistää mies) ostamaan ison säkin multaa.
 

Yhteistyössä