Voinko laittaa masuasukin kuvan joulukortteihin?

  • Viestiketjun aloittaja miee
  • Ensimmäinen viesti
"salla"
Et voi laittaa. Mun ystävän vauva syntyi joku aika sitten täysin yllättäen keskosena raskauden vikalla kolmanneksella ja kuoli komplikaatioihin 2 päivän ikäisenä. Siihen saakka koko raskaus oli edennyt hyvin ilman ongelmia. Suru on edelleen tosi suuri heidän perheen puolesta.

Jos mulle nyt joku lähettäs joulukortin syntymättömästä lapsesta pitäisin sitä jotenkin makaaberina ja lähettäjää vähän sinisilmäisenä. Kyllä raskaudesta saa ja pitää iloita, mutta en mä sitä koko maailmalle tolleen huutelis ennen kuin vauva on oiekasti sylissä.
eiköhän kakki tutut ja sukulaiset jo tienneet raskaudesta jo tuossa vaiheessa...vaikka eivät kortilla siitä kertoneetkaan.
 
määä
No eiköhän se ole ihan kiva, edellisenä joulunahan sulta tulikin kuva teistä tekemässä sitä masuasukkia alasti karhuntaljalla takan edessä, tekstinä Talven taikaa joulu naikaa...
 
M32
Jos vaihtoehtoina on tyypillinen lapsiaiheinen joulukortti ja kortti, jossa sikiölle on piirretty tonttulakki päähän, ottaisin paljon mieluummin tämän jälkimmäisen. Aika riemastuttava idea oikeastaan.
 

Yhteistyössä