Voinks mä värjätä mun tyttären hiukset vaaleiks?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi perse mikä äiti. Ei voi muuta sanoa.
Lapselle teet helvetinmoisen karhunpalveluksen tolla aseenteellas, ja luulen että hän vanhempana kyllä tajuaa ketä syyttää asennevammastaan.
Voi voi, elämä on...mä kerron vielä yhden jutun...mut tää on ainakin sit ihan tosi...mie oon RASISTI...mut en aio opettaa tätä lapsilleni... :)
Hyvä on nyt naureskella, tuut vielä kompastumaan omaan nokkeluutees jossain vaiheessa. Ja nuo asennevammas ei näytä kovin hyvältä lapsiesi yllä, sen tulet huomaamaan myös.
 
Noh, meitä on moneen lähtöön. Joku haluaa huomionsa tälleen, kun ei muuten sitä saa =) Kyllähän tuo kertoo aikalailla ihmisestä paljonkin.
Tulee mieleen ex kaverini, joka on ihan samanlainen. Hakee huomiota hakemalla ja kiukuttelee sitte, ku ei saa sitä huomiota. Noh, hällä olikin ongelmia lääkkeiden kans, liiallista käyttöä :(
 
märrä
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh kun hän haluu samanlaisen tukan tu äitilläkin....ja vaan oikeilla prinsessoilla on vaalea tukka :)
Sun tytär tuskin on oikea prinsessa? Eli miksi pitäis värjätä vaaleaksi, jos kerran aidoilla oikeilla prinsessoilla on vaalea tukka?

Älä värjää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Voi voi, elämä on...mä kerron vielä yhden jutun...mut tää on ainakin sit ihan tosi...mie oon RASISTI...mut en aio opettaa tätä lapsilleni... :)

Lisäys vielä...osuit kyl naulan kantaan..voi perse...joo rakastan peppuseksiä...juuh ja tiiän mikä teidän mielestä mua odottaa vanhana :whistle:
Voi kuule. Kyllä ne asenteet kotoa tarttuu, ei siihen tarvitse opetusta.
 
niinno
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen :D te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms ;)
no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille. :D
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)
Taidat saada vaan tuksu kloonin :D
... tai masentuneen ja ahdistuneen perfektionisti-anorektikon?

 

Yhteistyössä