Voisiko joku auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Sus soo
Minulla oli keskenmeno alkuviikosta. Vuoto on ollut hyvin vähäistä ja kipujakaan ei ole ollut. Tänä aamuna herätessäni tunsin voimakasta kipua vasemmalla munasarjan kohdalla ja se säteili myös samalle puolelle selkään. Kipu on melkeinpä voimistunut päivän aikana. Kipu ei tunnu istualtaan, eikä muutenkaan levossa. Kävellessä kipu on niin voimakasta, että on suorastaan vaikea kävellä.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Olisikohan kyseessä vain jälkisupistukset? Itse en uskoisi asian olevan kovin vakavaa, sillä kipua ei tunnu levossa. Ajattelin, että joskopa palstalla on joku jolla on kokemusta tämän tyyppisestä kolotuksesta noin neljä päivää keskenmenon jälkeen.

t. sussoo
 
Pahoitteluni keskenmenosta :hug:

Eiköhän kyseessä ole ihan vaan siihen keskenmenoon liittyvä normaali kipu. Mulla ainakin oli koko maha ja selkä ihan tulessa vielä ainakin viikko keskenmenosta.
 
joo tosiaan se kipu liittyy keskenmenoon. minä koin keskenmenon rv 12+1. kipu oli niin paha että jouduin sairaalaan yöksi. ne kivut saattaa kestää muutamasta päivästä viikkoon ja sit kun kohtu tyhjenee kunnolla niin alkaa helpottamaan. jaksamisia! tanja
 
Mulla diagnooitiin kanssa keskenmeno vuosi sitten ja lähetettiin kotia pillereiden kanssa. Palasin päivystykseen kättärille parin päivän päästä samoista syistä kun kuvasit. 4 Lääkäriä kaiveli, paineli ja ultraili. Lopulta sikiä löytyi vasemmasta munatorvesta ja sisäinen verenvuoto aiheutti ne kivut.
Tähystysleikkaukseen samointein ja kaikki meni hyvin, sain pitää munatorvenikin.
 

Yhteistyössä