Voisitko aloittaa parisuhteen yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuskin sitä täältä kysymällä tietää..katso miten suhteenne etenee.oisko vain ihastusta?
En mä mitään mielipidettä omaan tilanteeseen kysynyt vaan otsikosta selviää mitä kysyn. Selitin lisäksi vain oman tilanteeni.

Kummallinen paikka tämä palsta kun ei osata ajatella asioita yleisesti vaikka otsikon pitäisi olla hyvinkin selvä.
 
tuntuu hyvältä
se olis sit melkeen mun vanhempien ikänen(56v)..lähempänä kuutta kymppiä..en jos ei sil olis kauheesti paljo rahaa,hirsitalo,hyvin palkattu työ,omat lapset jo aikusia(jos sellasia olisi),matkusteltas paljo...ehkäpä mielummin 10v vanhemman kans..vaikka toki ikä ei merkkaa mitään jos rakastusin päätäpahkaa mut sellasta ihmettä nyt tuskin mun eteen tulis..
 
terkkuja tutuille
Minä voin sanoa etten nuorempaan vaihtais enää.Minä oon 28 ja mies 52.Yhteiseloa reilu 10vuotta,naimisissa niistä on oltu3v.Se riippuu ihan ihmisestä toimiiko eikä iästä
 
Meillä ikäeroa 16 vuotta enkä usko että muutama vuosi lisää enää muuttaisi mitään. Toki ennen ajattelin että sen ikäiset on ikäloppuja mutta kun sitten ihastuttiin niin ei kumpaakaan ikäero hirvittänyt, tai ainakaan mies ei ole koskaan mitään siihen viittaavaa vihjannut. Riippuu paljon ihmisestä, toiset samanikäiset miehet on jo ihan pappoja, toiset paremmin säilyneitä =)
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Möllibulli:
Meillä ikäeroa 16 vuotta enkä usko että muutama vuosi lisää enää muuttaisi mitään. Toki ennen ajattelin että sen ikäiset on ikäloppuja mutta kun sitten ihastuttiin niin ei kumpaakaan ikäero hirvittänyt, tai ainakaan mies ei ole koskaan mitään siihen viittaavaa vihjannut. Riippuu paljon ihmisestä, toiset samanikäiset miehet on jo ihan pappoja, toiset paremmin säilyneitä =)
no tulee ainakin nuori leski.
 
Yhtäkkiä kyllä tuntuis että en. 43-vuotiaan kans...liian vanha mulle. Mutta eihän se rakkaus silti numeroita katso, eikä ikäkään kerro kaikkea. Jos on hyvää huolta pitänyt itsestään ni sitä on "oikeesti" fyysisestikin nuorempi kuin mitä muut samana vuonna syntyneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Möllibulli:
Meillä ikäeroa 16 vuotta enkä usko että muutama vuosi lisää enää muuttaisi mitään. Toki ennen ajattelin että sen ikäiset on ikäloppuja mutta kun sitten ihastuttiin niin ei kumpaakaan ikäero hirvittänyt, tai ainakaan mies ei ole koskaan mitään siihen viittaavaa vihjannut. Riippuu paljon ihmisestä, toiset samanikäiset miehet on jo ihan pappoja, toiset paremmin säilyneitä =)
no tulee ainakin nuori leski.
No nyt en ymmärtänyt? :ashamed:
 
he
Olen aloittanut parisuhteen yli 20v ikäerolla ja elän siinä suhteessa edelleen. Loppujen lopuksi haastavinta ehkä on ollut ja on välillä edelleenkin ulkoinen paine, joka välillä syntyy ihan vain omassa päässäkin. Totta kuitenkin on, että näkyyhän se ikäero ulospäin ja kaikki vain eivät osaa siihen suhtautua täysin normaalisti. Paljon suhteen onnistumiseen vaikuttaa se, miten lähipiiri suhtautuu.

Sen verran sanoisin tuohon ikäistään nuoremmalta näyttämiseen: suhteen täytyy perustua ihan muuhun kuin toisen nuorekkuuteen, joku päivä mies kuitenkin näyttänee ikäiseltään ja valtaosalle meistä tulee pientä tai isompaa vaivaa iän myötä. Ja kyllä se yhteinen elämänkaari on iäkkäämmän miehen kanssa joka tapauksessa käytävä ainakin mielikuvissa läpi ja hyväksyttävä toisen vanheneminen huomattavasti itseään aikaisemmin kaikkine ilmiöineen.


 
malin
voisin, koska tällä hetkellä olen ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen, itse olen 27 ja mies 57, työkaverini. Käytännössä ei kuitenkaan ole tällä hetkellä toteutettavissa, koska olen naimisissa tahollani :( tunteille ei vaan voi mitään, niiden kanssa on vaan elettävä...
 

Yhteistyössä