Voisitko olla 5vuotta nuoremman miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
mie
Itse olen 33v, joten mies olisi 28v. hmmmm..... voisin olla, ei sillä iällä nyt tässä vaiheessa ole enää niin kauheasti merkitystä jos muuten kolahtaa kunhan on lähempänä kolmekymppiä kun kahtakymppiä.
 
vieras
Itse olen, tai no siis ilmeisesti OLIN melkein 7 vuotta itseäni nuoremman kanssa, ikää mulla on jo kolmenkympin yli että sillai ei niin mukula toi mies, mutta eipä hän sitte jaksanutkaan vanhempaa naista.
 
minä
en usko tai no itte oon kohta 29v joten ei ihan kauheen nuori toi " mieskään" olisi mutta en usko! ittellä mies 5vuotta vanhempi ja tuntuu että sekin on välillä niin "teini"...
tietenkin riippuu tapauksesta!!!!!!
mutta harva 24v haluais 2lapsen äitiä omakseen....
 
voi
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en usko tai no itte oon kohta 29v joten ei ihan kauheen nuori toi " mieskään" olisi mutta en usko! ittellä mies 5vuotta vanhempi ja tuntuu että sekin on välillä niin "teini"...
tietenkin riippuu tapauksesta!!!!!!
mutta harva 24v haluais 2lapsen äitiä omakseen....
voisin.
 
No en kyllä 22-vuotiaan kanssa alkaisi seurustelemaan, joku muu suhde olisi sitten eri juttu.Mä en kyllä pystyisi luottamaan, että sen ikäinen sitoutuisi minuun ja kahteen lapseen niin kuin haluaisin.
 
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän muutaman vuoden ikäerolla on väliä. Mun mummo on ukkia 6vuotta vanhempi eikä se minusta ole mitenkään omituisempaa kuin se, että mun toisilla isovanhemmilla oli sama ikäero toisinpäin, eli ukki oli mummoa sen 6vuotta vanhempi.

Meillä mies on mua pari vuotta vanhempi ja hyvä niin, 21vuotiaana ainakin meikäläisen mies oli vielä kova menemään eikä miettinyt aina asioita ihan loppuun asti. Nyt 7vuotta myöhemmin mies on jo enemmän kuin se kehityskelpoinen yksilö johon joskus rakastuin :whistle:
 
Tyttösenäiti harmaana
Hienosti onnistuu :)
Aluksi ikäero kieltämättä tuntui enemmän, mutta reilut 7 yhteistä vuotta ovat tehneet tehtävänsä :)
Mieskin alkaa olla jo ikäloppu, 28v täyttää syksyllä.
 
Tyttösenäiti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en usko tai no itte oon kohta 29v joten ei ihan kauheen nuori toi " mieskään" olisi mutta en usko! ittellä mies 5vuotta vanhempi ja tuntuu että sekin on välillä niin "teini"...
tietenkin riippuu tapauksesta!!!!!!
mutta harva 24v haluais 2lapsen äitiä omakseen....
voisin.
Mun mies oli 20v kun halusi 2 lapsen äidin itselleen :)
Minä olin 25v.
 

Yhteistyössä