voisitko seurustella tappotuomion saaneen rattijuopon kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Mies on päässyt vankilasta jo ajat sitten. Ja tämä tappo oli tosiaan vahinko:( Se oli vain yksi kerta kun mies ajoi kännissä tai poikahan se silloin oli. Mies otti tämän todella raskaasti ja se pilasi miehen elämän. Enää mies ei juo saunakaljaa enempää.

voisitko? Mä ehdin rakastua mieheen ennenkuin mies kertoi asiasta ja en todellakaan aio miestä jättää. Mua vaan pelottaa mitä mun sukulaiset sanovat, he kun ovat niin täydellisiä kermaperseineen.

Eihä kun kulta ole mitenkään vaarallinen vaikka onkin "tappaja".
 
Jos rattijuoppo tappaa jonkun niin se ei ole koskaan vahinko!! Kyllä kaikki tietää että kännissä ei ajeta ja mitä voi sattua jos ajaa.

Luultavasti en voisi olla tuollaisen kanssa, inhoan rattijuoppoja niin paljon
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
"vieras"
Jos olisi kokonaan raitis eikä ottaisi sitä saunakaljaakaan. Ja suunnilleen olisi tullut uskoon siellä linnassa, niin sitten ehkä. Muuten en. Mun mielestä tossa on jo todistettu että tuolle ihmiselle ei alkoholi sovi missään määrin. Tarttis olla täysraitis.
 
ap,
Olen mä itsekin tehnyt typeryyksiä teininä. Ajanutkin kännissä autoa 18 vuotiaana. Oli vain todella hyvää tuuria ettei mun auton alle kukaan juossut. Onhan tuomiotkin pienempiä jos tekijä on alle 21v. Ja jos tää mies ois aikuisena näin tehnyt en hyväksyisi asiaa mut ei nuorena järki toimi täysillä?
 
ap,
Kyllä katuu ja mies ei ole sanonut koskaan että oli vahinko. Mä oon lukenut asiasta kaikki mahdolliset paperit ja oon sitä mieltä että se oli vahinko. Sanoin sen miehellekin.
 
ap,
Mä oon päättänyt ettei tää mua haittaa mut nyt mietin muita ihmisiä. Haittaako se niitä? Kaverille oon kertonut ja se oli selvästi kauhistunut. Muille en uskalla kertoa. Entä mun lapset 9v ja 7v ? Kuuluuko lasten tietää asiasta?
 
en
Olen mä itsekin tehnyt typeryyksiä teininä. Ajanutkin kännissä autoa 18 vuotiaana. Oli vain todella hyvää tuuria ettei mun auton alle kukaan juossut. Onhan tuomiotkin pienempiä jos tekijä on alle 21v. Ja jos tää mies ois aikuisena näin tehnyt en hyväksyisi asiaa mut ei nuorena järki toimi täysillä?
Ai auton alle juossut! Ettäkö ne uhrit juoksee sinne kuolemaan, just joo...
 
näin kysyttynä en
mutta elävässä elämässä: mistä mä sitä tietäisin

tosin rattijuoppo -> mielenterveysongelmia
tappanut -> mielenterveysongelmia

olen sen verran tyly ja kyyninen, etten usko jaksavani moisten henkisten ongelmien kanssa painivan ihmisen kans- empatiani tuskin riittäis
 
..
Kun kerran niin pitkälle on menty, että rakastuttu on niin en sen takia katkaisisi suhdetta, saatika sen takia mitä muut ovat mieltä! Lasten ei asiaa tarvitse tietää, ei missään nimessä.. Minulla on veli, joka on istunut vankilassa 5v. Sen kautta asioita on oppinut ajattelemaan eri tavalla. Veli on rakas, teki mitä teki. Eikä hän ole paha ihminen, vaikka tekikin pahan asian. Veljellä on vaikeuksia ollut vapautumisensa jälkeen löytää kumppania johtuen taustastaan, ei kukaan uskalla alkaa suhteeseen vaikka muuten mukava mies onkin :( Kannustan sinua siis hyväksymään sen, että ihmiset tekevät virheitä ja ottavat niistä joskus myös opikseen!
 
"juu"
En tiedä, vaikea kuvitella. Mutta minkä takia tarvitsisi sukulaisille edes sanalla mainita asiasta. Eihän se niille kuulu, ja tuskin saavat sitä mistään tietää, jos et itse kerro.
 
bvc
No en voisi. Siskoni pienen lapsen on rattijuoppo aikanaan tappanut, enkä voi sietää edes sanaa rattijuoppo. Ei, en todellakaan. Saisivat kaikki rattijuopot sivullisten sijasta itse kuolla tai vammautua vakavasti niissä aiheuttamissaan onnettomuuksissa. Multa ei heru sympatiaa tai empatiaa rattijuopoille tippaakaan.


Ap:ltä vaan kysyisin, että jos kerran olet päättänyt kyseisen miehen kanssa yhdessä pysyä, niin miksi hitossa se miehen tuomio pitäisi suurin piirtein koko maailmalle kuuluttaa.
 

Yhteistyössä