Voisitteko seurustella/ottaa mieheksenne sivarin?

  • Viestiketjun aloittaja päätös
  • Ensimmäinen viesti
päätös
Pakko myöntää että minä en voisi. Tulee vaan heti mieleen, että mies on jotenkin "vajavainen" jos armeijaa ei ole käyty. Tiedän että tyhmää, mutta näin tunnen. Tulee myös mieleen, että onko ongelmia toimia muiden kanssa ja jotain lapsellista auktoritteettikammoa.
 
vieras
kyllä voisin ja olen voinut. =)
hän on myös sairaanhoitaja, ja nimenomaan osaa enemmän kuin hyvin toimia ihmisten kanssa, kaikkien ihmisten, myös vammaisten, vanhusten, sairaiden. ei karta työtä, eikä pelkää auktoriteettia, vaan sivariratkaisu sopi hänelle vakaumuksen vuoksi.
 
Non compos mentis
En ole koskaan seurustellut tms. armeijan käyneen kanssa. Rauha ei ole lapsellista. Lasteni päiväkodissa ja kouluissa on paljon sivareita tekemässä hyvää työtä, samoin kirjastoissa.
 
vieras
No oma mies ei ole käynyt armeijaa koska on vapautettu. En tiedä olisko muuten käynyt....

Voisin hyvin ottaa sivarin miehekseni, armeijan käyminen ei ole mikään miehuuden mitta.
 
gil
Alkuperäinen kirjoittaja suppeaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Ilman muuta voisin. Oma mies on käynyt armeijan, mutta ennemmin toivoisin miestä, joka on jo nuorena osannut ajatella omilla aivoillaan ja valinnut sivarin.
Armeijan käyneetkö eivät osaa:D?
harvemmin.

Useimmat oppivat kyllä ajastaan taas. Ottaa vain jokusen vuoden palautella siitä paskasta,
 
no
Mieluummin sivarin ottaisin, ja olen ottanutkin, kuin armeijan käyneen. :)

Toki olisin armeijan käyneen huolinut, jos olisin sellaiseen rakastunut, ei se kynnyskysymys olisi ollut, mutta mieluummin näin päin!
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja gil:
Alkuperäinen kirjoittaja suppeaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Ilman muuta voisin. Oma mies on käynyt armeijan, mutta ennemmin toivoisin miestä, joka on jo nuorena osannut ajatella omilla aivoillaan ja valinnut sivarin.
Armeijan käyneetkö eivät osaa:D?
harvemmin.

Useimmat oppivat kyllä ajastaan taas. Ottaa vain jokusen vuoden palautella siitä paskasta,
Sinähän taas näytät olevan elävä todiste siitä, että armeijan käymätönkään ei osaa käyttää aivojaan.

 
kiiks
En tosiaan voisi olla sivarin kanssa. Tässä asiassa olen ehdoton. Minulla on tuttavapiirissäni ulkomalaisia joten mikään junttirastisti en ole, mutta "siinä mielessä" olen kiinnostunut vain armeijan käyneistä suomalaisista miehistä. En myöskään siedä mitään työnvieroksuntaa ja vetelyyttä.

Sivareita olen hoitoalan ihmisenä tavannut työpaikoillani paljonkin eikä mielikuva ole kovin mairitteleva.
 
IhanaValo
Helposti :D Oma mies meni ensin armeijaan mut siellä murtui jalka ja kun vaan junnasivat takasinmenon kans niin mies päätti käydä sivarin silläkin aikaa.
Ei muuten pysty pitkää matkaa kävelemään vieläkään, saatika juoksemaan vaikka tuosta aikaa useampi vuosi. Että tais siinä jalassa jokin mennä vähän vinksalleen.. :/
 
sivari=luuseri
Kyllä mun mielestä jokaisen kunnollisen miehen tulee käydä armeija. Sivariheput on yleensä sellaisia mamman poikia, jotka kammoaa asioita joita ei ole kiva tehdä. Kas, kun maailmassa on paljon muitakin asioita jotka ei aina ole niin mukavia, mutta jotka vaan tulee tehdä! Luistaako ne sitten kaikesta muustakin ei-niin-mukavasta :whistle:
 
Niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En ole koskaan seurustellut tms. armeijan käyneen kanssa. Rauha ei ole lapsellista. Lasteni päiväkodissa ja kouluissa on paljon sivareita tekemässä hyvää työtä, samoin kirjastoissa.
Sodalla ei saada rauhaa ikinä, eikä sotimaan opettamallakaan.
Rauha saadaan vaan lopettamalla sodat ja kaikki helvetin armeijat.
 

Yhteistyössä