Voisko olla tuplaonni jne. tässäkin ketjussa?

  • Viestiketjun aloittaja häh alias Hannie
  • Ensimmäinen viesti
häh alias Hannie
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1309036

Nyt harmittaa, kun poistelin noita viestejä tuolta välistä. Ei ollut pelkästään tämä ketju, vaan muissakin tuli ihan asiaankuulumattomia ja herjaavia viestejä. Jossakin ketjussa ähisi, puhisi ja puhkui jotain sellaista, että kukaan heidän suvusta ei käytä alkoholia.

Oon ehkä raukka, mutta mua alkoi pelottaa. Mulla oli profiilissakin välillä kuva meistä ja kaikki. Ehkä kuitenkin halus vaan ärsyttää?

Tohtisinkohan mä tehdä comebackit?
 
ap
Hävettää vaan, kun ehdin jo ilmoittaa tuonne odottajiinkin, että en enää palstaile. Mä olin lapsena koulussa jo semmonen, että juoksin aina piiloon, kun kiusattiin. :) En mä nyt oikeesti enää niin raukka ole, mutta en oikein vieläkään osaa ottaa hyökkäyksiä niin, että en välittäisi. NOLO!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hannie:
Kun oliskin niin viksu. :LOL: En vaan siedä tollasta käytöstä, kun en mitenkään siihen oo provosoinu. Minulle saa kyllä mieluusti kertoa, jos jonkin asian ilmaisen tökerösti tai ärsyttävästi.
Tuo harrastaa tätä joka viikko ja yleensä loppuviikosta. Ei sitä kannata ottaa vakavissaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hannie:
Kun oliskin niin viksu. :LOL: En vaan siedä tollasta käytöstä, kun en mitenkään siihen oo provosoinu. Minulle saa kyllä mieluusti kertoa, jos jonkin asian ilmaisen tökerösti tai ärsyttävästi.
Missä on ongelma?
 

Yhteistyössä