Voit itku! (hormonikierukasta ongelma!)

Mä laitoin pari viikkoa sitte hormonikierukan ja nyt mulle on tullut samoja vaivoja kuin raskaana ollessa... En siis epäile olevani raskaana, mutta tää jokapäiväinen kuvotus ja pahoinvointi ei ole kivaa. Tosin se mainittiin kierukn haittavaikutuksissa. Mutta pahin oire on levottomat jalat.

Koko raskauden kärsin niistä aivan suunnattomasti, joka ikinen ilta ja yö ne vaivasivat ja pitivät tuntikausia hereillä, vaikka olin kuoleman väsynyt ja lähes nukahdin pystyyn niin jalat vaan nykivät ja sätkivät ja estivät nkhatamisen. Se oli niin hirveää, että välillä luulin sekoavani... Ja nyt hormonikierukan jälkeen sama juttu. Viime yö oli todella paha, valvoin lähes aamuun saakka, viimeksi puol neljältä katsoin kelloa ja vauvan kanssa ylös sitten jo seitsemältä. Ei tästä tule siis mitään... Pakko saada se kierukka pois mahdollisimman pian.

Ihmettelen vaan, miten se kierukka levottomat jalat saa aikaan, sen täytyy siis olla hormonaalista. Levottomat jalat loppuivat siis kuin seinään kun vauva syntyi ja raskaus oli ohi ja palasivat heti kierukan laiton jälkeen.

Kiukuttaa, itkettää ja harmittaa... Turhaan maksettu 140? koko ehkäisystä ja mitä sitten seuraavaks?
 
ÄLÄ VAAN VIELÄ LUOVUTA! mulla on kyseinen kierukka ollut kohta kolme vuotta enkä pois anna. Alussa oli pari kolme kuukautta ongelmia, mutta kun niistä päästiin, niin eipä mitään ole ollutkaan sen jälkeen! Se vei kuukautisestkin vallan pois, eikä ole itkuherkkyyttä, vatsavaivoja tai turvotusta!
TSEMPPIÄ PARI KUUKAUTTA VIELÄ!
 
Salama McQueen
Mulla oli kanssa Mirenasta noita jalkavaivoja, ei ihan yhtä pahoja, mutta kuitenkin.

Lisäksi kuvotti, oksetti, päätä särki, mahaa kipristi, supisteli jne. 2 vkoa sitä käytettyäni sain kohtutulehduksen, hoidettiin kuntoon ja yritettiin vielä kierukan kanssa eloa. 4 vkoa kärsin em. oireista ja mielialanvaihteluista ja jatkuvista mahakivuista ja otatin sen härvelin pois.

Enkä ole katunut. :)
 
Minulla oli hormonikierukka puoli vuotta ja se riitti!! \|O Oli tosi hyvä ehkäisy, kun vei kaikki seksihalut! Oli myös alakuloisuutta, itkuherkkyyttä sekä jatkuvaa supistelua ja alaselkäkipua.. En ikinä enää laita!!! \|O
 

Yhteistyössä