Voitaisko listata tähän mitä kuuluu 'täydelliseen äitiyteen'?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
*6kk täysimetys, siitä osittainen vuoden ikään asti ainakin
*vauvan soseet tehdään itse
*kestovaippailu
*lapsen kanssa ollaan kotona kouluikään saakka ja jaksetaan keksiä tekemistä ja ulkoilla paljon

... saa jatkaa sitä mukaan kun mieleen tulee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tugjyt:
*Ei huutoa, vaan aina yhtä määrätietoista ja ilman äänen korottamista
*Kestojen lisäksi mielellään pissipurkki mukana niin pienestä kun mahdollista..
Mikä pissipurkki :D
Vaikka voipurkki, mitä kannetaan aina mukana jokapaikkaan ja kun vauva kasvoillaan tai äänellään äidille viestii että nyt mua pisuttaa, niin äiti (miksei isäkin) kaivaa purkin esiin ja antaa vaavin lorottaa tarpeensa siihen.. Äidin ja lapsen sanaton ja täydellinen ymmärrys jnejne.. Vaipaton vauva :saint:
 
mie
Olen kyllä eri mieltä siitä, että täydellinen äiti ei olisi seitsemää vuotta kotona. Täydellisellä äidillä on ura, josta saa paljon rahaa sekä mainetta ja kunniaa. Täydellinen äiti yhdistää loistavasti sekä uran että lapset.

Täydellisellä äidillä on tietysti myös täydellinen parisuhde, eikä kummallakaan osapuolella ole edellisiä puolisoita saati lapsia niistä. Täydellinen äiti on myös hillityllä tavalla kaunotar ja jälleen ihannepainossaan kolme kuukautta synnytyksen jälkeen. Luonnollisesti aikaa on myös itsestään huolehtimiselle sekä kehittäville harrasteille.
 
Koti on aina siisti ja puhdas, tuoksuu pullalle kun sitä aina leivotaan itse, kuten leipäkin ja kaikki ruuat tehdään alusta asti itse :) Mieluiten ruoka-ainekset tulee omalta pieneltä ja hyvin hoidetulta kasvimaalta. Äiti ei koskaan valita mistää ja vaan hymyilee ja on sosiaaline, koska ei ole mitään valitettavaa. Ei masenna, ei ahdista...


Tyypillinen 60-lukulainen amerikkalainen tv sarja äiti ;)
 
Täydellinen äiti tekee lapset nuorena, mutta ei liian nuorena.
Hän hoitaa vauvansa imettäen ensimmäiset 2 kuukautta, ja sitten siirtyy korvikkeisiin, koska täydellinen äiti tarvitsee omaa aikaa ollakseen niin täydellinen.
Täydellinen äiti ei uhraa avio/avovuodettaan perhepediksi.
Ja täydellinen äiti antaa miehellensä vapauden kulkea baareissa tarvittavan usein. Täydellinen äiti hoitaa kodin, sillä miehellä on niin rankkaa töissä (ja baarissa).
Täydellinen äiti halveksii epätäydellisiä äitejä, koska hänkin on jaksanut niin kyllä muidenkin on jaksettava.
Täydellinen äiti käy plussalla haukkumassa julkistyrkkyjä ja naapurin eukkoa rumiksi hutsuiksi samalla kun laskostaa tuulipukukokoelmaansa kaappiin.
Täydellinen äiti tykkää tehdä avauksia täydellisistä äideistä.
Täydellinen äiti ostaa lapselleen parasta, sillä lapsen on näytettävä siistiltä päiväkodissa jonne hänet viedään noin vuoden ikäisenä.
Täydellinen äiti pukee poikansa pojaksi, tyttönsä tytöksi ja riisuu heiltä oman tahdon.
Täydellinen äiti siivoaa kotiaan aina kun on kotona.
Täydellinen äiti ei tunnista suomenkielen sanaa SARKASMI.

:xmas:
 

Yhteistyössä