voittako kuvitella...

  • Viestiketjun aloittaja kimono
  • Ensimmäinen viesti
kimono
voitteko kuvitella...tänään on ollu meän 6v pojalla siiis niin paha päivä ettei ikinä,koko päivän on vaan tiuskinu ja haukkunu "helvetin homoksi"...ja ikäänkuin pisteenä iin päälle uhkaili minua,omaa äitiänsä linkkuveitsellä... :'( itku pääsee kun en tiiä mitä tekisin ,keino loppuu :headwall: en toki tarkota et joka päivä olis tällästä,mut toisinaan :'( :'( vai onko vika minussa kun en halua antaa periksi?
 
marianna72
Älä anna periksi, muuten kaikki pahenee!
Voimia sinulle!..en voi muuta sanoa! Meillä on tytär 6v ja kielenkäyttö ei ole pahaa, mutta käytös minua kohtaan on toisinaan kamalaa!
"hyppii silmille" vaikka mitä tekisi ja sanoisi...mutta kuuluu ikään, näin mulle on kerrottu!
Sen kanssa täytyy vaan jaksaa ja odottaa tuon vaiheen yli menemistä!
 
kuukernuppi harmaana
Minäkin tunnen erittäin hyvin yhden ihmisen joka on pienenä aloittanut tuon äidin uhkailun sun muut ja vielä 17 vuotiaanakin hän löi ja potki äitiänsä, ihan sairaita juttuja.. että kova kuri kannattaa pitää vaikka se pahalta tuntuisikin...
 
kiitos kaikille,tänään on taas ollu ihan hyvä päivä,itseasiassa todella hyvä :) periksi en aio antaa,tiedän kyllä et oon kusessa pitemmän päälle jos päästän niskan päälle,jospa se oli vaan paha päivä,niitähän on meillä kaikilla välillä.pelästytti vaan kamalasti se linkkuveitti kohtaus :headwall: mut kyllä tästä selvitään,täytyy vaan pitää omat hermot kurissa,nii vaikeeta kun se välillä onki,ei huutamisesta oo ainakaan meillä mitään apua.rauhallisesti selittämällä pääsee paljon pitemmälle...toivottavasti :)
 

Yhteistyössä